Gå til innhold

Jean Paul, er det et kvalitetsmerke? Jeg lurer fordi jenta skal ta med seg brukt julegave til asymottak, sånn i skolens regi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står "Jean paul" på klesplagget, men for meg kan det være noe "hva som helst", og langt under der igjen på kvalitet.

Kjenner få merker på navn, men det ser ut til å være et godt plagg, sånn kvalitetsmessig. Det er en boblejakke, men jeg vet faktisk ikke om den varmer noe, siden mitt barn aldri har likt den. Så den er så og si ubrukt(tror den er brukt en dag, eller noe og barnet mitt likte den ikke).

Er dette noe å gi bort til et barn på asylmottak, sammen med en virkelig flott barnebok på norsk, kjent på alle språk egentlig(som du finner teksten til på engelsk på internett bare ved å skrive forfatterens navn)?

Anonymous poster hash: ded79...e90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min på 8 år har hatt mange JP klær opp gjennom årene og jeg vil si at kvaliteten er veldig god, kan ikke sammenlignes med f.eks H&M.

Anonymous poster hash: 8ebb6...805
Skrevet

Jeg har hatt JP selv, og det er gode klær. Har en jakke jeg bruker fortsatt. Den er fra ungdomsskolen. Høres ut som en fin gave.

Skrevet

Vi har noe jp. Etter min mening er fleecen deres og tynne bomullsplagg av samme kvalitet som feks hm har. Mens litt tykkere plagg tåler mange flere vask. Syns det er en fin gave :)

Anonymous poster hash: 14cf9...4ca

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sønnen min fikk en bukse, og den har holdt seg godt! Tørker den i trommel og uten at det går utover noe. Men det er min eneste erfaring med merket da. Men helt sikkert en flott gave!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...