Gå til innhold

Er jeg for streng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to gutter på 3 og 6 år og de deler adventskalender. De får annenhver dag i ukene og så får begge to i helgene. Den er hjemmelaga med småting, hele kalenderen kosta vel max 4-500 kr.

Synes dere jeg er kjip som lar de dele?

Jeg gjorde det i fjor også,da ingen av de var spesielt interesserte i kalender (spesielt ikke 2 åringen),så ble det bare slik i år også uten at jeg egentlgi tenkte over det.

Hva synes du?

Anonymous poster hash: 7c0e3...58f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde jeg også da jeg hadde to barn. Anser ikke det som kjipt i det hele tatt, de har bare godt av å lære å dele.

Skrevet

Jeg gjør det samme med mine barn på 2 og 5. De får annenhver dag. Har snakket med eldste (som faktisk har sjokoladekalender i tillegg) at sånn et det når man har søsken. Og det er bedre å ha en lekekamerat i hus enn å få gave hver dag i kalenderen.

Er selv oppvokst med å få gave hver dag, både broren min og jeg. Syns imidlertid det holder med annenhver dag.

Har nok brukt ca samme summen som deg 400-500 kroner. Kanskje oppimot 600. Har ikke regnet på det.

Så til spørsmålet: Nei, syns ikke vi er for strenge.

Skrevet

Mine får en drops eller en karamell i pakkekalenderen. I helgen får de ekstra. På lillejulaften og julaften får de en gave. Jeg ser ikke at det er nødvendig å bruke mange tusen på det. De har det de trenger og de får en fin julepresang.

Herlig å lese at andre tenker nogenlunde det samme som meg, selv om jeg er hakket kjipere enn deg da hehe..

Anonymous poster hash: 0445c...969

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Nei, du er ikke for streng, bare fornuftig.

Skrevet

Mine får en drops eller en karamell i pakkekalenderen. I helgen får de ekstra. På lillejulaften og julaften får de en gave. Jeg ser ikke at det er nødvendig å bruke mange tusen på det. De har det de trenger og de får en fin julepresang.

Herlig å lese at andre tenker nogenlunde det samme som meg, selv om jeg er hakket kjipere enn deg da hehe..

Anonymous poster hash: 0445c...969

haha,kanskje vi bare er fornuftige...endelig noen av oss også i denne verdenen! :fnise:  (også dere andre som svarte!)

HI

Anonymous poster hash: 7c0e3...58f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...