Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Er det noen "vits" i å legge om kostholdet nå på slutten, eller er all skade skjedd tror dere? Har høye SF mål og gått opp 12 kg til nå... Håper seriøst at noen svarer meg!!! :-( :-( :-( :-( :-( Anonymous poster hash: 7d188...138
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 dytte litt, kanskje noen vet... :-) Anonymous poster hash: 7d188...138
Surmjølk og skallebank Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Det er selvfølgelig aldri for sent å snu kostholdet sitt, men sånn for svangerskapets del, så er det nok litt sent, ja. Men frykt ikke - det er flere av oss! Hoho. Levde sunt de første seks månedene, og så skled det helt ut... Er 35 uker selv, og unngår konsekvent å se på vekta. Har bestemt meg for å veie meg imorgen dog, trenger en oppvekker som får meg til å kutte ned på brus og julemarsipan.
Medulla Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Det er jo på slutten babyen legger på seg. Det er heller ikke for sent å få svangerskapsdiabetes..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Det er jo på slutten babyen legger på seg. Det er heller ikke for sent å få svangerskapsdiabetes... Så om jeg er flink fra nå unngår jeg kanskje en mega baby? Anonymous poster hash: 7d188...138
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Det er selvfølgelig aldri for sent å snu kostholdet sitt, men sånn for svangerskapets del, så er det nok litt sent, ja. Men frykt ikke - det er flere av oss! Hoho. Levde sunt de første seks månedene, og så skled det helt ut... Er 35 uker selv, og unngår konsekvent å se på vekta. Har bestemt meg for å veie meg imorgen dog, trenger en oppvekker som får meg til å kutte ned på brus og julemarsipan. men jeg har ikke levd sunt de først seks mnd heller.. hater meg selv nå Anonymous poster hash: 7d188...138
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Åherre! Er i samme situasjon og har ikke turt å gå på vekta på 2 uker. Har hatt et helt okei kosthold, spiste sunt før jeg ble gravid, med noen utskeielser selvfølgelig, og har så og si hatt det samme kostholdet mens jeg har vært gravid. Om ikke bittelitt sunnere. Er i uke 37 nå, og sist jeg veide meg var jeg gått opp 13 kg.. Veier 56 til vanlig. Er det hvor mye og hva man spiser som avgjør hvor stor babyen blir da? Isåfall, så mye sjokoladekake som min søster spiste da niesen min lå i magen så skulle hun veid hvertfall 4, 5kg! Og hun var 3,2kg Anonymous poster hash: d372e...990
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Åherre! Er i samme situasjon og har ikke turt å gå på vekta på 2 uker. Har hatt et helt okei kosthold, spiste sunt før jeg ble gravid, med noen utskeielser selvfølgelig, og har så og si hatt det samme kostholdet mens jeg har vært gravid. Om ikke bittelitt sunnere. Er i uke 37 nå, og sist jeg veide meg var jeg gått opp 13 kg.. Veier 56 til vanlig. Er det hvor mye og hva man spiser som avgjør hvor stor babyen blir da? Isåfall, så mye sjokoladekake som min søster spiste da niesen min lå i magen så skulle hun veid hvertfall 4, 5kg! Og hun var 3,2kg Anonymous poster hash: d372e...990 jeg tror det har en sammenheng ja.. Anonymous poster hash: 7d188...138
Surmjølk og skallebank Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Det trenger ikke nødvendigvis føre til stor baby, men det er selvfølgelig greit å passe litt på de siste ukene, både for din egen del og for baby sin skyld. Men det er sørenmeg VANSKELIG nå i disse juletider...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Mors vekt og barnets vekt er ikke det som er viktigst ift kosthold under svangerskapet. Det er barnets og mors helse som er det viktigste, at de begge får den ernæringen de trenger. Du har ikke gjort det gunstigste hittil, HI, men det er aldri for sent å gjøre ting bedre. Det du gjør heretter og mens du ammer barnet vil også være veldig viktig! Så ikke tenk på det som er gått og som du ikke kan endre, men fokuser på å gjøre alt riktig resten av svangerskapet og så lenge du ammer. Lykke til Anonymous poster hash: 34dad...948
Medulla Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Det er jo på slutten babyen legger på seg. Det er heller ikke for sent å få svangerskapsdiabetes... Så om jeg er flink fra nå unngår jeg kanskje en mega baby? Anonymous poster hash: 7d188...138 Det skader ikke å prøve:P gener har jo litt å si, men jeg kjenner flere som har spiset på seg stor baby, meg selv inkludert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå