Gå til innhold

Jeg har kjøpt en Flaxkalender i håp om å vinne litt siden jeg er helt skrapa for penger nå før jul. Men tenkte

Anbefalte innlegg

åpne alle lukene nå for å se om jeg er heldig og vinner noe. Men så tenker jeg at det er flaut å gå å få ut pengene hvis jeg skulle være så heldig å vinne :rodme: Hadde du følt deg dum hvis du gikk til tippebutikken med en kalender som var tjuvåpnet?

Anonymous poster hash: aa54e...75d

Fortsetter under...

Kor ein får kjøpe ein slik kalender, forresten? Eg og har lyst på flaxkalender!

Eg hadde følt meg litt småteit om eg kom den 3. desember og ville ha innkassert det eg fekk på luke 19, ja - men må man, så må man;)

Det er vel berre å skru på sjarmen og seie du har lite sjølvkontroll;)

Jeg kjøpte min på Mix, tror de har den på Narvesen også. De var utsolgt på den til 50.- så jeg  tro til med den til 100.- Har bare åpnet de to første lukene så langt og jeg vant 50.- igår hehe

Anonymous poster hash: aa54e...75d

Jeg leverte min for noen år siden. Hadde ikke dårlig råd, klarte rett og slett bare ikke å kontrollere meg :P Spurte mannen i butikken om det var lov å levere den tidlig i desember med et lurt smil. Var ikke mer enn at det var nok til en ny, så jeg sa til han at jeg måtte jo ha en ny en siden jeg hadde jukset. Han bare lo han ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...