Gå til innhold

Noen som kan tolke han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir kanskje langt, men jeg blir gal, for jeg forstår meg ikke på han...

Saken er det at jeg har en svoger. Han er et par år eldre enn samboeren min, og singel. Aldri hatt noe skikkelig seriøst forhold. Han er veldig lett å prate med, men han er en stor flørt som flørter med alle og enhver som går på to ben og vifter med håret. Har mange jenter rundt lillefingeren.. Nevnte jeg at han flørter med alle? Ikke med meg da. Haha.. Kan snakke med alle om alt. Sjarmerer alle i senk.

Vi har en veldig god tone. Han er en god onkel til barna, og han er lett å snakke med. Han ser broren sin annerledes enn meg, og  det har vært godt å få noen råd av han av og til. Vi jobber i samme bedrift, så har en del til felles der og. Vi jobber egentlig ikke sammen der, for han er i et annet team, og jeg har mer ansvar enn han.. Allikevel har vi en god tone.. Helt til det plutselig kommer små stikk... Kan være alt fra kommentarer på utseende (åh, du hadde litt grått hår på det bildet på facebook) til at mitt team er dårligere enn hans team.. (Vi er ikke konkurrenter på jobb). Dette sier han alltid på facebook, eller når vi er samlet med familien.. Aldri på jobb.

Hvorfor i alle dager gjør han det? Mulig han ikke liker meg, men hvorfor er han så skiftende? I det ene øyeblikket har vi en god samtale om musikk, så kan han si noe stygt. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det heller.. Sier jo at det ikke var fint sagt og at han er teit, men det blir sagt som litt barnslig, tull av meg, så kanskje han ikke tar det seriøst..?  Hadde han sagt det på jobben, må jeg jo nesten ta tak i det og.. Tenker og at jeg ikke gidder å være med han mer, siden han er sånn. Veldig falsk, og jeg blir usikker på hvor jeg har han.

Anonymous poster hash: 61454...29f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han?

Anonymous poster hash: db9b9...c58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...