Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Har ei på snart to som virkelig elsker dukker. Dukkene og alt som følger med ligger strødd overalt, og jeg savner et system som er enkelt for en snart toåring å styre med selv. Noen som vet av noe? :-) Anonymous poster hash: df7e4...119
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Dytt Anonymous poster hash: df7e4...119
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Jeg lurer og! Anonymous poster hash: 3e9ee...b1a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Dytter i håp om at noen har tips til oss Anonymous poster hash: df7e4...119
sug lut Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Ikea har bokser i forskjellig farge som er trukket med stoff og har et stofflokk m glidelås. Har svart/gul, hvit/lysegrønn, etc. Våre barbie-greier bor i fire sånne, veldig greit. Skal se om jeg finner dem........nei, finner dem ikke med kjapt nettsøk, men mener de eksisterer fremdeles. Fordelen er at de er nokså pene, og at lokket ikke ligger og slenger siden det sitter fast i boksen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Jeg kan ikke være så nøye, så jeg har kjøpt egen lekekasse til dukkeutstyr. Dukkeklær i en kasse eller tøypose. "Hardware" i lekekasse og dukkene i dukkevogna og dukkesenga..evt også ha de i egen kasse. Gjerne kasse med lokk som kan stables. Verre er det med de store tingene som tar plass: trille, vogn, dukkeseng, stellebord osv. Jenta mi leker nesten utelukkende bare med dukker så da tar det mye plass. Lettere med gutten som foretrekker biler, klosser og togbane ;-) Anonymous poster hash: a0595...545
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Fine kofferter er også grei å bruke. Fint hvis de kan ligge under senga:-) Anonymous poster hash: a0595...545
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Trofast fra Ikea har vi mange av og er veldig fornøyde. Når ungene var små tegnet jeg en dukke på en, bil på en annen eske slik st de så fort hva som var i hva. Da gikk det enkelt for de små å rydde SELV. Boksene er i tre str, og den største får du mange dukker i. Enkle og greie for ungene å ta ut og med seg der de skal leke. Har du høyt skap kan du sette lekene de ikke leker like ofte med øverrst, så kan du evt bytte plass når de begynner å leke med de igjen. Anonymous poster hash: 0b90f...0df
Følelsesvims Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Egen kiste. Alt gikk oppi, både klær og dukker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå