Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Pga en trøblete oppvekst knytter jeg meg mest til dyr, hunder.... Nå er jeg blitt syk og kan ikke lengre ta vare på de på en god nok måte. I dag fikk de nytt hjem. Gjør så sykt vondt <3 Barna må prioriteres og hundens beste må gå først, men uansett vondt...! Anonymous poster hash: 45f7a...276
Silverfox Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 En tøff men riktig avgjørelse for alle parter. Klem!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Det forstår jeg. Alltid vondt og gi slipp på noen man elsker. Anonymous poster hash: 86c4a...586
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Det forstår jeg godt. Vondt når man mister noen man er glad i. Men tenk at du gjorde det rette både for dyrene og familien. Stort av deg å innse det at du måtte gi slipp. Vet hvor mye tøft det er. Har selv en katt som betyr alt i verden for meg Stor klem til deg Anonymous poster hash: 47355...986
Nichotine Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Huff, høres ikke kjekt ut. Jeg er i en lignende situasjon. Men jeg har ikke gitt bort min kjære venn enda... Jeg skal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå