Gå til innhold

Skulle tro babycallens kamera gikk "motsatt vei"

Anbefalte innlegg

Skrevet

- for du kan banne på at den sallans ungen våkner til i det øyeblikket jeg rigger meg til i sofaen med noe å spise. Spesielt om det er noe varmt- eller is eller andre ting som ikke smaker like godt når man er tilbake i sofaen etter 15 minutters stryk-og-sang.

:angry:

Videoannonse
Annonse
Gjest pupp and go
Skrevet

Han hører nok at du setter deg, og kanskje smatter litt forventningsfullt. De har utrolig god hørsel (til tross for at den blir mer selektiv med årene)

Junior her hørte at jeg lukket øynene. 10 min trøst og kos, 10 min venting for å være sikker på at han sov, så liste liste inn på rommet og under dyna, stirre ut i mørket i enda 5 minutter, klar til ny runde. Så gled øyelokkene igjen og jeg slappet av... VRÆL!

Skrevet

Man får de barna man fortjener var det en som sa. Jeg husker ikke hvem, men jeg tror han er død nå. ;)

Satt faktisk og diskuterte dette med min bedre halvdel her om dagen, og vi konkluderte med at vi må feile noe som har valgt å utsette oss for dette en gang til. Det hadde jo endelig blitt levelig her. :P

Skrevet

Favoritten min er når man er på nippet til å legge seg selv og man er så trøtt at man blingser, men "skal-bare- ett-eller-annet-for-å-spare-noen-minutter-morgenen-etter" og det igjennom callingen lyder "mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jeeeeg kastaaa ooooopp, snøøøøøøøøft"....

Skrevet

Ikkje ukjend med fenomenet, i likhet med eldste er vår nye avleggar voldsomt provosert når mor riggar seg til med ein kopp kaffi eller te. Det som minuttet før var eit sovande nurk blir forvandla til eit rasande troll som berre må vere i armane til koppen er kald :(

Skrevet

Mine foreldre påsto jeg hadde innebygd matradar. Så fort det var varm kveldsmat, var jeg på plass. 

Skrevet

Mine foreldre påsto jeg hadde innebygd matradar. Så fort det var varm kveldsmat, var jeg på plass. 

Hehe, ifølge svigers våkna mannen min alltid i det de begynte å steke karbonader på kvelden, eller straks de satte godteskåla på bordet. ;)

Fireåringen her i hus har visst radar for når mor og far kunne tenkt seg sengehygge, for i det øyeblikket vi så mye som prøver oss på et lite suss, så kommer hun tuslende... Så nå om dagen er gleden større enn vanlig når hun er avgårde hos besteforeldrene! :P

Skrevet

Akkurat samme her, og jeg nektet å legge meg igjen før morgenkvisten :P

Holdt konsert hver natt...

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Man skulle tro det var husets yngste som var omtalt her. Matradar jotakk. Evt mamma har satt seg i sofaen med en kopp te radar eller mamma trodde hun kunne få mer enn to timer sammenhengende søvn radar.

Her forvandles den blideste ungen sånn klokka halv 6 hver ettermiddag til et hylende, buktende lite troll ..

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Hva er det jeg frivillig har begitt meg ut på enda en gang? Farvel, late hverdag...

Skrevet

Hva er det jeg frivillig har begitt meg ut på enda en gang? Farvel, late hverdag...

Ja, man kan så si... Er i gang med prøvinga på nr 4 selv.... :b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...