Gå til innhold

Har dere lest denne kryptiske artikkelen i Natt & Dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, leste den først nå. Det hintes jo kraftig til noe der da, som vi har lest om her inne tidligere.....

Anonymous poster hash: 5bbcd...4f8
Skrevet

I dag fikk jeg høre det samme ryktet fra et helt annet hold...

Anonymous poster hash: 207fd...9f5

Skrevet

Denne setningen er jo helt fantastisk..

'Mettet av forholdet eller mareritt om typen? Her er åtte låter for deg som skal abdisere fra ekteskapet.'

Skrevet

Hehe. Jeg har sagt det hele tiden!

Bare vent og se.

Det går rykter over hele landet. Dere synes ikke det er rart at slottet ikke har gått ut og avkreftet disse ryktene om de ikke er sanne??

Uansett bør slottet komme med en uttalelse snart. Enten avkrefte eller bekrefte ryktene.

Anonymous poster hash: 5f066...587

Skrevet

Særlig kryptisk er det jo ikke, alle med flere enn to hjerneceller skjønner jo hva det hintes til :P

Skrevet

Når skal det offentliggjøres?

Anonymous poster hash: 190a4...f7a
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespreding. For å minne om forumreglene, i tilfelle noen fortsatt skulle være i tvil etter at alle tråder om dette emnet har blitt moderert i flere dager:

Du kan ikke poste...

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Når skal det offentliggjøres? Anonymous poster hash: 190a4...f7a

De venter nok til etter jul.

Anonymous poster hash: 207fd...9f5

Skrevet

Jeg har ikke fulgt med disse ryktene, og ikke bryr jeg meg heller, men denne artikkelen var jo faktisk litt morsom da.  :P

Skrevet

Ser de har moderert seg litt nå. Den første dagen inneholdt det et enda styggere rykte også. Skal ikke nevne hva, for ikke vil jeg bidra, og ikke tror jeg noe på noe av det.

Skrevet

Hæ? Hva er dette snakk om? Følger ikke med i kjendisverden :/

Anonymous poster hash: a669f...969

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hva med å bare la det ligge, og se hva som hender? Istedenfor å dra opp igjen dette temaet

Skrevet

Haha! Om du ikke skjønner det så er du nok en smule "blond" ;) Ikke akkurat noe problem å skjønne hvem de mener..

Anonymous poster hash: 699cd...8cf

Skrevet

Følger som sagt ikke med på kjendiser og se og hør ol, så for meg kunne det vært hva som helst. Har heller ikke hørt noe rykter om noe. Men hvis det er kronprinsparet dere hinter om, så vil jeg si at det er fryktelig, fryktelig trist. Håper det bare er stygge rykter.

Skrevet

Haha! Om du ikke skjønner det så er du nok en smule "blond" ;) Ikke akkurat noe problem å skjønne hvem de mener..

Anonymous poster hash: 699cd...8cf

Om man ikke følger med i kjendisverden og til vanlig leser slike sladrespalter, så er det faktisk ikke så lett å knekke koden. Personlig leser jeg stort sett kun artikler og kronikker i Aftenposten, så denne artikkelen ble bare dust og svada første gang jeg så den.

Anonymous poster hash: f21c4...898

Skrevet

Natt & Dag har faktisk mange svært gode skribenter som kan få meg til å riste av latter, men akkurat denne gidder jeg ikke å lese... Kongehuset interesserer meg midt i ***** ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...