Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Kommer det mye rester ut av dere? Synes igrunnen at det kommer veldig lite ut jeg Kanskje det er et tegn på at kroppen suger det til seg slik at eskimoen fester seg?
Opp Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Det er positivt iallefall at det komme lite ut har jeg skjønt , men det er dessverre ikke noe fasit på det heller. Lykke til , når skal du teste?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Jeg skal testen den 10 så en drøy uke til. Men når jeg var på nå nettopp så var det litt rosa i truseinnlegget Men det er vel alt for tidlig at mensen kan komme nå? Eller?
Opp Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Åh ja da har du noen skrulledager igjen Har hørt det er ganske vanlig at det kan være litt rosa/litt blod pga såre slimhinner m lutinusen, ellers kan det jo kanskje være en liten festeblødning . Tror ikke det er mensen ihvrf. Det er altfor tidlig som du sier.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Masse rester. Må bruke bind natt og dag Anonymous poster hash: 44312...217
Tante_Esel Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 jeg er gravid i min 10.uke. bruker lutinus, og det kommer mye ut. har aldri brukt lutinus før, så kan ikke sammenligne om jeg ikke hadde vært gravid dessverre... mn får uansett håpe at kroppen tar til seg deet den trenger
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 varrierte fra dag til dag til meg, enkelte dager var det ingen rester, mens andre dager var det MASSE, så man blir fort venner med truseinnlegg-pakken men den lille festet seg hos meg for det, er 12+0 i dag
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Gratulerer til dere som har spire i magen Ja truseinnlegg er et must har jeg funnet ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå