Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Er det en vanlig middagsrett der som her? Anonymous poster hash: bb011...929
smurfis Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 De har det jo helt klart der også, det er jo bare melk og ris..og bittelitt salt. Om det er vanlig vet jeg ikke. Kan tenke meg de spiser det kaldt med syltetøy og som en dessert..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Ikke vanlig i California ihvertfall, de hadde ikke smakt det før og lurte på hvorfor vi hadde dessert til middag Anonymous poster hash: 4be68...4eb
Gjest Julia1984 Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Det er ikke vanlig å spise det i USA, nei. Men du får kjøpt grøtris og melk selvsagt. Men risengrynsgrøt er ikke som i Norge. De har ikke samme tradisjoner.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Ok takk for svar. Skal sende noe til en slektning som er der for et år og lurte på om jeg skulle sende med noen poser grøt, hvis de ikke har det der. :-) HI Anonymous poster hash: bb011...929
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Husk at du må ha rundkornet ris for å lage risengrynsgrøt, funker ikke med annen ris. Har aldri sett ferdige pakker med risengrynsgrøt i butikker i USA, men vet at det finnes flere nettbutikker som er spesialisert på norsk julemat som sender til hele USA. Sjekk ut denne: http://www.scandinavianfoodstore.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_7&products_id=321 Anonymous poster hash: 75323...362
Gjest Julia1984 Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Da jeg bodde i USA kjøpte vi grøtris på disse skandinaviske spesialbutikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå