Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Huff, er gravid for første gang. 13 uker på vei, og har begynt å få veldig ubehagelige smerter på venstre side - under korsryggen, mot rumpa. Kan dette være bekkenløsning? Allerede? Trodde det var sjeldent å få det første gang gravid. Anonymous poster hash: 35b5b...342
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Det du beskriver høres veldig ut som bekkenløsning/låsning. Jeg fikk det ved 9 uker på vei med første. Leste et sted at det (antageligvis) kom av hormoner, ikke str på baby/livmor og det kunne da komme tidlig. Håper for din skyld at du bare har sittet rart og er litt støl eller noe sånt Anonymous poster hash: 100f7...932
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Ja det håper jeg også. Hadde satt pris på å slippe slike plager, men hvem hadde ikke det da. hehe. Krysser fingrene for at det er noe forbigående. men ser kanskje ikke sånn ut etter 1,5 uke med vondt Anonymous poster hash: 35b5b...342
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 BekkenlÅsning sitter stort sett bak (rundt halebeinet) mens bekkenlØsning sitter foran, rundt symfysen. Høres sånnsett ut som begynnende bekkenlÅsning du har... Hilsen ei som har dobbelt opp :-( Anonymous poster hash: 7506c...ca8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Jeg synes det høres mer ut som isjias smerter.. Min bekkenløsning satt ihvertfall i skambeinet og ut i beina foran.. Men alle er jo forskjellig Anonymous poster hash: b8b91...730
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Er det lett å bli kvitt låsning da? har ikke noe vondt foran. men leste på nett at man kunne ha løsning både foran og bak, eller bare en og to steder. blir ikke klok på dette jeg. Anonymous poster hash: 35b5b...342
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå