Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Sorry detaljene på forhånd! Er d flere som føler de ikke får til å tømme endetarmen som før? Jeg fikk hemorider etter 1 fødsel som ikke akkurat ble bedre etter nr 2. Jeg har problemer med å få presset avd ut selv om den ikke er hard. Bruker ofte lang tid på do. Ble klippet med nr 1 og revnet litt med nr 2. Gjør knipeøvelset hver dag men føler jeg ikke får tak i all muskulaturen. Ble slik etter nr 2 for 3 mnd siden. litt slitsomt og gjør vondt i hemoridene fordi jeg må presse mye og lenge:( noen andre som har d slik? Anonymous poster hash: fd4c2...2ff
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Skulle være avf og ikke avd;) HI Anonymous poster hash: fd4c2...2ff
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Ja, jeg har det sånn og det er en lettelse å lese om andre som har det på samme måte, for ingen av mine venninner har det på denne måten, så jeg begynte nesten å lure på meg selv . Nå har jeg født to ganger og 2 gangen revnet jeg både innvendig og utvendig, stingene gikk opp og ble betente og jeg hadde et fæla styr i ukesvis..og så kom dette problemet med avføringen i ettertid. Har ikke tatt det opp med legen, men vurderer nå å gjøre det. Anonymous poster hash: 2657f...835
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Selvfølgelig må du ta kontakt med lege. Jo før jo heller. Du er slett ikke alene om dette, men det er jo ikke akkurat så glamorøst å snakke om... Google rectocele... Lykke til! Anonymous poster hash: c80b3...8b9
kjersti83 Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Huff leste om rectocele og det stemte litt på meg:( må nesten spørre legen ved GU neste gang. Skal dit snart... Vet at flere venninner plages med hemorider med ikke hørt om slike plager som jeg har. Akkurat som om muskulaturen som skal presse avf nedover er borte. Håper d ordner seg andre i samme situasjon:) HI
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Jeg hadde det sånn etter begge fødsler. Vet ikke hva det var, for jeg turte aldri spørre noen. Men det har gått over og jeg er helt fin nå men det var helt forferdelig! Anonymous poster hash: 19d31...4ba
Musemorbr / Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Jeg slet med det i noen måneder, men det gikk seg til. Hemoroider var det ikke, og vondt var det heller ikke, bare vanskelig. Får se hva som skjer etter neste fødsel. Jeg er i alle fall på samme utgangspunkt nå som da jeg sist fødte. Det tok tid, men det ble som før igjen.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Jeg hadde det sånn etter tvillinger og er operert for det.... Ikke noe å vente på, gå til legen! Anonymous poster hash: cf056...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå