Gå til innhold

Han er så SUR når han er stressa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer er student på siste året, master. Og jeg skjønner han har masse å gjøre nå på siste innspurt dette halvåret. Men han er så sur før eksamener, og idag vekslet vi nesten ikke et ord i bilen iløpet av 40 minutter stuck i rushen.. Er jeg teit som synes det er dårlig av han å la alt dette gå utover oss andre ( Meg og dattra min)? Vi venter første felles barn sammen i april, en mnd før han er helt ferdig med studiene.. Jeg er gravid og takler lite dårlig stemning i huset for tiden. Kjente jeg var helt på gråten idag når jeg kjørte hjem fra jobb. Utrolig slitsom dag også er han mye borte fordi han er på skolen og leser og når han kommer hjem er han enten sur eller trøtt og bare vil legge seg. Ber tl gud om at dette om at dette er en periode bare.. 

Anonymous poster hash: 6bce1...82a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er jeg også. Det er virkelig ikke for å være jævlig, men når eksamen nærmer seg og hele jeg er et sort hull av angst, da er det ikke mye til overs til de rundt meg. Også går det heldigvis over...!! Du kan jo prøøve å snakke med ham. Kanskje dere kan lage en avtale på lesetid vs familietid, eller i det minste forsøke å sette ord på hvordan dette føles, fra hver deres kant. Min mann holder munn og lar meg rase i vei. Det er veldig generøst av ham. Jeg hadde nok ikke orket å leve med meg :-P

Går det an å avlaste ham ved å bo hos din mor eller lignende, til det blåser over? Det kan kanskje høres ut som en drøy løsning, men i noen situasjoner....

Skrevet

Han har sine foreldre i byen, jeg har ikke. Han er der innimellom og sover over siden vi bor så langt unna skolen, men så kommer han tilbake fordi han selv vil. Skjønner jo det er superviktig og prøver være forståelsesfull, men ikke lett alltid proppa full av hormoner.. 

Anonymous poster hash: 6bce1...82a
Skrevet

Prøv å se litt stort på det, det er stort press og vanskelig å ta masterutdanning.

Tenk på at dette er en god investering for familien.

Anonymous poster hash: 63b2e...277

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...