Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Ser at 2014 er utkomment når selger dei 2013 koleksjonen på tilbud ? Noen som veit Anonymous poster hash: c0e4f...78a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Var ikke det i august? Anonymous poster hash: af806...a25
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Emmaljunga lager vognene etter bestilling. Det er altså minimale lager med "gamle" modeller. Eneste mulighet for avslag på slike vogner må være hvis en forhandler sitter inne med feks utstillingsmodeller som er fjorårets modell. Emmaljunga er ikke masseprodusert slik som simo og brio og derfor er pris litt høyere og tilgjengelighet til vanskeligere. Men det er fantastiske kvalitetsvogner Anonymous poster hash: 39aec...289
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Emmaljunga lager vognene etter bestilling. Det er altså minimale lager med "gamle" modeller. Eneste mulighet for avslag på slike vogner må være hvis en forhandler sitter inne med feks utstillingsmodeller som er fjorårets modell. Emmaljunga er ikke masseprodusert slik som simo og brio og derfor er pris litt høyere og tilgjengelighet til vanskeligere. Men det er fantastiske kvalitetsvogner Anonymous poster hash: 39aec...289 Kvalitets vogner er simo og brio sjølv om masseproduksjon. Grunn til bestilling kan vere redd for og sitte igjen med mangen vogner og har ikkje råd til og masseprodusere. Høge lønninger i sverge. Anonymous poster hash: c0e4f...78a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Dro tilfeldigvis til Strømstad sist mnd, og da hadde de noen emmaljunga 2013 vogner igjen. Var heldig å fikk akkurat den vogna jeg ville ha i de fargene jeg ville ha på tilbud. Anonymous poster hash: 7329f...b72
Fullrulle86 Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 De begynner å selge 2014 modellen allerede i august så det skal noe til å finne det nå! Jeg fikk 15% rabatt på ei i september, så det er uansett ikke så mye å spare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå