Gå til innhold

Jeg ble så skuffet da fotballfrue la ut det bildet, jeg mener slik skikkelig skikkelig skuffet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jeg har fulgt med på bloggen hennes nesten daglig nå i flere år. Og jeg DIGGER henne. Synes hun er veldig pen, fornuftig, oppmuntrende, inspirerende og ydmyk. Og jeg liker så godt at hun skriver tilnærmet feilfritt. (Jeg hater skrivefeil). Bloggen hennes er den eneste mote-bloggen jeg har fulgt med på, og jeg har likt alle hennes innlegg.

Det var til og med jeg som gikk så langt og laget en tråd her inne om at jeg synes at fotballfrue burde ha giftet seg med Kronprins Haakon fordi hun har en så elegant og nydelig klesstil og væremåte, at hun ser og oppfører seg som kongelige.  

Jeg likte henne så godt fordi hun ikke var slik "white-trash" aktig bimbo med rosa undertøy og pupper som støtter haka, ja, selvfølgelig har hun en nydelig kropp, men jeg var glad for at hun hadde såpass selvrespekt at hun sjelden eller aldri tok bilder i undertøy bare for å gjøre det.

Men så plutselig dalte det "hersens" bildet av henne i bare undertøyet ned på min nyhetsvarsel-side på facebook en ellers så deilig morgen. Og der stod fotballfrue i undertøyet og på en måte sa med blikket sitt "Haha, in your face loosers, se hva jeg får til, som dere bare kan drømme om!" Da ble jeg så skuffet.. Tenk at fotballfrue egentlig var lik alle andre bloggere likevel... Og jeg som syntes at hun var så ydmyk, takknemlig og sofistikert... Men neida.. Heitmann... Fotballfrue.. Same shit, different wrapping!

Anonymous poster hash: 51688...f47
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er sååå opphengt i en blogger at du blir skikkelig, skikkelig, skikkelig skuffet pga ett bilde hun legger ut......... da tenker jeg at du er mer opphengt i henne enn hva som godt er for deg selv!

Anonymous poster hash: c0ba2...106
Skrevet

stakkars deg HI,som lever livet ditt gjennom en megaoverfladisk,narsistisk blogg...get a life!

Anonymous poster hash: 2983b...03d
Skrevet

Nå orker jeg ikke flere tråder om denne fruen!!!

Skrevet

Nå orker jeg ikke flere tråder om denne fruen!!!

ENIG!!!

Anonymous poster hash: 2983b...03d

Skrevet

Kan vi slette denne tråden? Legges jo mest opp til drittslenging, kan ikke bli produktivt det her...

Anonymous poster hash: 7bf46...aed

Skrevet

Om denne fruen klarer å få deg til å føle deg elendig, så ligger ikke ansvaret hos henne. Det ligger hos deg! Da vil jeg si du har en jobb å gjøre. Med deg selv!

Anonymous poster hash: 18eee...ef5
Skrevet

Folk må slutte å opphøye bloggere, altså. Fotballfrua selger et produkt - nemlig illusjonen "fotballfrue" hvor livet er rosa og perfekt - og hun tjener gode penger på denne illusjonen. Hvis produktet ikke svarer til forventningene dine - slutt og bruk det. 

Skrevet

For jeg har fulgt med på bloggen hennes nesten daglig nå i flere år. Og jeg DIGGER henne. Synes hun er veldig pen, fornuftig, oppmuntrende, inspirerende og ydmyk. Og jeg liker så godt at hun skriver tilnærmet feilfritt. (Jeg hater skrivefeil). Bloggen hennes er den eneste mote-bloggen jeg har fulgt med på, og jeg har likt alle hennes innlegg.

Det var til og med jeg som gikk så langt og laget en tråd her inne om at jeg synes at fotballfrue burde ha giftet seg med Kronprins Haakon fordi hun har en så elegant og nydelig klesstil og væremåte, at hun ser og oppfører seg som kongelige.

Jeg likte henne så godt fordi hun ikke var slik "white-trash" aktig bimbo med rosa undertøy og pupper som støtter haka, ja, selvfølgelig har hun en nydelig kropp, men jeg var glad for at hun hadde såpass selvrespekt at hun sjelden eller aldri tok bilder i undertøy bare for å gjøre det.

Men så plutselig dalte det "hersens" bildet av henne i bare undertøyet ned på min nyhetsvarsel-side på facebook en ellers så deilig morgen. Og der stod fotballfrue i undertøyet og på en måte sa med blikket sitt "Haha, in your face loosers, se hva jeg får til, som dere bare kan drømme om!" Da ble jeg så skuffet.. Tenk at fotballfrue egentlig var lik alle andre bloggere likevel... Og jeg som syntes at hun var så ydmyk, takknemlig og sofistikert... Men neida.. Heitmann... Fotballfrue.. Same shit, different wrapping!

Anonymous poster hash: 51688...f47

Du burde lese denne hvis du føler deg sånn http://pappahjerte.blogg.no

Anonymous poster hash: 28f48...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...