Gå til innhold

hvorfor legger folk seg borti hva andre bruker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor mener du at du har noe med det? brukt 2000 til gutten her,men kun ting han trenger og nei ingen ipad eller slike ting,men klær,leker og bøker og slike ting

Anonymous poster hash: ebd99...aa4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig driter jeg i hva du bruker, og ser på denne tråden som totalt uinteressant!

Anonymous poster hash: cc49f...e42
Skrevet

enig,TOTALT uinteressant for meg...

Anonymous poster hash: 7936f...983
Skrevet

Stine?

Anonymous poster hash: d1d9e...fba

Skrevet

Du ber jo om det når du lager en egen tråd om hva du gir...

Skrevet

Samme her, uinteressant.

Så tror du tar feil HI. Vi legger oss IKKE bort i hva du bruker.

Anonymous poster hash: 0b24e...6ad
Skrevet

Men kva med ho som brukte var det 8000 el 12000 kr i ytterklede. Var eit ramaskrik.

Anonymous poster hash: 8b7e7...221

Skrevet

I mange tilfeller fører høyt forbruk, spessielt på unødvendige ting, til økt kjøpepress for andre og økt materialisme i samfunnet. Når mine barn får høre at vennene har 3 kalendere, 20 par sko og selvfølgelig får nye klær med en gang de har lyst på det så påvirker det selvfølgelig mine barn også.Hva andre bruker penger på påvirker hva de forventer og oppfatter som normalt.

Anonymous poster hash: ea6b3...f09
Skrevet

I mange tilfeller fører høyt forbruk, spessielt på unødvendige ting, til økt kjøpepress for andre og økt materialisme i samfunnet. Når mine barn får høre at vennene har 3 kalendere, 20 par sko og selvfølgelig får nye klær med en gang de har lyst på det så påvirker det selvfølgelig mine barn også.Hva andre bruker penger på påvirker hva de forventer og oppfatter som normalt.

Anonymous poster hash: ea6b3...f09

godt sagt!

Anonymous poster hash: 7936f...983

Skrevet (endret)

Vel noen er jo  veldig til og kjøpe her inne,selvsagt noen reagere da, men hva du personlig bruker, bryr jeg meg svært lite om,men reagere selvsagt når jeg hører noen bruker 8000 og 15 000 på julegaver, 2000 er jo veldig lite i forhold det.

Men er jo masse kjøpepress i disse tider, så er vel kanskje derfor folk reagere,så tenker jeg på hun bloggeren og de som mener merkeklær er det beste for barnet, det jeg mener er best for barn er kjærlighet,lek og læring

Endret av olli bolli totti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...