Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Jeg og mannen har hatt det vanskelig lenge. Det resulterte i at jeg og barnet dro på krisesenter. Nå er vi hjemme igjen, jeg og mannen får familieterapi og han går på ATV. Jeg har liten tro på at han vil bli "kurert". Jeg har så lyst å bare dra. . Det som holder meg igjen er å ikke være med barnet hele tiden... tanken på annen hver jul, påske, annen hver helg.... tanken er uutholdelig.... jeg er så lei meg :'( Anonymous poster hash: d9e97...1f4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Hvis dere allerede er i terapi, kanskje du burde vente litt og se an om det faktisk blir bedre? Men det viktigste er at du og barnet får trygghet og stabilitet, om det var så ille at dere måtte på krisesenter så må du virkelig beskytte deg selv og barnet. Ønsker deg lykke til! Anonymous poster hash: d6c36...9fe
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Det er vanskelig... tanken på annen hver jul.. du er ikke alene. Uansett hva som skjer. Det går bra... jeg vet det er vondt.... ta dag for dag. . Går det ikke, så går det ikke. Da må du tenke at barnet har det bedre med en lykkelig mor. Jeg vet du føler verden raser sammen.Er i en ssituasjon der jeg ikke vet om det blir oss heller. Så jeg deler tankene dine om hvor vondt det er å se barnet mindre... + du har en historie med mannen:( tenker på deg. Livet er jammen ikke lett av og til... Anonymous poster hash: a388b...363
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Takk for trøstende ord. Tanken på annenhver er tøff.... føler at mannen bare vil bli fort ferdig med terapi. Vet ikke om jeg noen gang kan slappe av med han lengre. Tenker og på den lille - pappaen leker med henne, men aldri tatt noen stell eller legging. Huff..... :'( Hi Anonymous poster hash: d9e97...1f4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Annenhver jul og så videre blir det lite av om han ikke har tatt noe ansvar. Da må han bruke en stund på å bli en egnet omsorgsperson. Anonymous poster hash: 3bfbe...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå