chaha Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Er det noen som opplever at svigermor alltid (!!!) skal ha en finger med i spillet når det kommer til oppdragelse? Jeg mener, ærlig talt... Hun skal alltid påpeke ting jeg og mannen min gjør som hun mener vi burde gjøre annereldes. "Gjør heller sånn og sånn". "Hun burde ligge sånn", "gjør hun slik så gjør slik" osv..Jeg kjenner at jeg blir så irritert. Jeg vet ikke hva jeg skal si på det. Vil ikke starte en krangel eller lage dårlig stemning.. Er det noen andre som opplever det? Hva sier/gjør dere?
Gjest ronja røverdatter Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Ikke så ofte det skjer hos oss, heldigvis, men når det skjer, enten det er svigermor, mor eller en annen, så sier jeg stort sett bare ja eller mm eller et eller annet og overhører det. Blir det for intenst kan jeg kanskje si at jeg vet at de gjorde sånn før, men nå har man funnet ut at.. - eller bare takker for rådet. Irriterer meg litt, men ikke så mye at jeg gidder å lage noe "bråk" av det. Dessuten er det stort sett godt ment.
Havhesten Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Jeg jatter litt med som hun over. Blir jeg for irritert sier jeg at takk for tipset, det skal jeg tenke på, men vi gjør det nå på vår måte. Lettere for deg selv hvis du ikke er konfronterende, synes jeg da. Vær litt sånn teflon
Nodisc Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Har 1 stk mor og 2 stk søstre som alltid skal gi råd og fortelle hva som er best. Når vi alle er hjemme på samme tid (feks jul) så er det utrooolig slitsomt når det kommer fra tre kanter.. har sagt at de skal slutte fordi jeg syns det blir litt mye.. men tull og tøys! Jeg burde vere takknemlig og bare godta det;)
anonymsuperbruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 her er både svigermor og svigerfar døde, så ville vært glad for å i hele tatt hatt svigermor!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå