Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 helst på norsk.. både barnesanger og "voksen" sanger.. Anonymous poster hash: f9fe0...68c
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 hehe, glemte å skrive at jeg trenger tips til sanger, men det skjønner dere vel.. hi Anonymous poster hash: f9fe0...68c
sug lut Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 (endret) Vinter og sne, en guttunge stabber avsted... (hva heter den nå igjen? Drit kjip sang som borer seg inn i hjernen) Red.: den heter faktisk Vinter og sne, med Wenche Myre. Endret 2. desember 2013 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Nå kommer vintern Jeg spenner mine ski Vinter og sne Det snør det snør (ole brum) Snømannen Kalle Bustebartepinn Snøkrystaller Se nå snør det Bjelleklang Hei mitt vinterland Hu hei ! Kor er det vel friskt og lett Anonymous poster hash: d3b8f...73e
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Jeg snører min sekk (husker ikke hvem som laget denne, men sist hørte jeg på Glittretind sin utgave av den)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 vi drar til fjallen - marcoolio engler i sneen - lene marlin jul i svingen - mange ulike Anonymous poster hash: 25fe8...d75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå