Gå til innhold

Dette skriver Fotballfruen på sin FB side

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden mandag har jeg avvist alle henvendelser fra media angående både Nelia og det mye omtalte bildet, men når Good morning America ringer må jeg bare stille opp.

Good morning America går på ABC, og innslaget kommer etter "9 am Eastern time". Det er det best rangerte morgenshowet i USA, og har 6 millioner seere hver dag.

Kjenner jeg skjelver i knærne

Anonymous poster hash: ca60e...e07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herrefred!!

Skrevet

Hvis vi dropper å følge henne på fb og bloggen så gjør vi verden en stor tjeneste! Hvordan hun er på privaten aner jeg ikke, men et dårligere forbilde som ikke tar ansvar for singnalene hun sender skal du lete lenge etter! Boikott hele dritten! (Bloggen)

Anonymous poster hash: 3ce25...3ff

Skrevet

Ok, du må ha utviklet deg avhengighet til dama, om du følger med der, og siterer det inn her.. Hva er grunnen din? På tide å logge av og finne på noe mer fornuftig kanskje..

Anonymous poster hash: f69d1...5ad
Skrevet

De skal ikke snakke med henne pga bildet, men fordi hun spiste HVETEBOLLER på sykehuset !! :D

Anonymous poster hash: 4c820...a20
Skrevet

Som om du hadde sagt nei!

Anonymous poster hash: 61bfd...a3b
Skrevet

Siden mandag har jeg avvist alle henvendelser fra media angående både Nelia og det mye omtalte bildet, men når Good morning America ringer må jeg bare stille opp.

Good morning America går på ABC, og innslaget kommer etter "9 am Eastern time". Det er det best rangerte morgenshowet i USA, og har 6 millioner seere hver dag.

Kjenner jeg skjelver i knærne

Kult. :)

Anonymous poster hash: b37a3...408

Skrevet

Jeg syns fremdeles at det skal settes av et eget forum til fotballfrue-fans/haters. Fortrinnsvis samme forum som Jarle-fans. Så slipper resten av oss denne galskapen.

Anonymous poster hash: a08ae...cba
Skrevet

Jeg har alltid tenkt av hun er i amerikansk jente som lever ut den amerikanske drømmen. I Norge.

Hun passer perfekt inn i USA.

Det jeg ikke liker er hvordan det norske begynner å forsvinne og vi blir mer og mer lik amerikanerne.

Blir dette suksess så flytter de over. Garantert.

Anonymous poster hash: aa1a8...a33

Skrevet

Tenk om vi kunne vært så heldige at hun flyttet vekk fra Norge.

Anonymous poster hash: 089ab...759
Skrevet

Tenk om vi kunne være så heldige at hun ble utropt til Dronningen av Norge! :)

Anonymous poster hash: cffa2...0a5
Skrevet

Jeg er så GLAD og TAKKNEMLIG for at du DELER dette med oss ❤❤❤

Tenk hvis de som var interessert måtte gå inn på fb og sjekke selv???

Enten er du dama selv og litt forstyrret, eller så er du en som har en usunn opphenging i henne og trenger hjelp. Har du et veldig trist og kjedelig liv selv, og føler at du lever litt gjennom hennes rosa sukkerspinnverden?

Prøv å kom deg ut litt, møt levende mennesker og prøv å lev litt selv og ikke gjennom henne.

Anonymous poster hash: faef2...951

Skrevet

Tenk om vi kunne vært så heldige at hun flyttet vekk fra Norge.

Anonymous poster hash: 089ab...759

Hun flytter neppe. LK får seg aldri spillerjobb i USA. Selv i Norge må han finne seg i å spille i en relativt liten klubb.

Anonymous poster hash: b77f5...b4a

Skrevet

Enten er du dama selv og litt forstyrret, eller så er du en som har en usunn opphenging i henne og trenger hjelp. Har du et veldig trist og kjedelig liv selv, og føler at du lever litt gjennom hennes rosa sukkerspinnverden?

Prøv å kom deg ut litt, møt levende mennesker og prøv å lev litt selv og ikke gjennom henne. Anonymous poster hash: faef2...951

Så du tror at enhver tråd som er opprettet om Fotballfrue er blitt opprettet av enten henne selv eller en bruker?

Sykt!

Skrevet

Prøv å kom deg ut litt, møt levende mennesker og prøv å lev litt selv og ikke gjennom henne. Anonymous poster hash: faef2...951

Så du tror at enhver tråd som er opprettet om Fotballfrue er blitt opprettet av enten henne selv eller en bruker?

Sykt!

Hvem ellers?

Anonymous poster hash: faef2...951

Skrevet

Sjalusi !!!!!

Anonymous poster hash: caac0...b52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...