Gå til innhold

Inspirert av mannen som forsynte seg av konas konto.. Er dette genialt eller direkte stygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet om ei dame som kunne funnet på noe sånt, bare for å være jævlig. Alle liker mannen, men ingen klarer henne.

Eneste grunnen til at han har blitt hos henne er at hun truer med å ta ungene og flytte langt unna.

Anonymous poster hash: 27a26...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herrejesus for en oppførsel. Dama må være psykopat. Bare å komme på det.... Stakkars fyr :(

Skrevet

Omstendighetene rundt det å dra ut er nå en ting. Men uansett synes jeg det var forkastelig å stjele pengene hans.

Det er jo ikke sikkert de ble stjålet. Kansje var de bare overført til hans egen sparekonto eller brukt til å betale regninger som var hans ansvar. Det er mange familier som lar en sv partene ha ansvaret for alle regninger og som da må ha tilgang til alle kontoer.

Anonymous poster hash: 9218b...424

Tro meg, de ble ikke brukt på å betale regninger eller overført til hans sparekonto. Hun hadde visst ført pengene tilbake dagen etter.

Dette er dessverre bare ett av hennes mange triks. Og han snakker mye om å gå, men han kommer aldri til å gjøre det, ikke før ungene flytter hjemmefra. Og utroskap tror jeg er det siste han tenker på. De har vært sammen i en årrekke og de har barn sammen, og da finner han seg i alt. Og da mener jeg ALT..

Som jeg skrev så er dette en mann som er ute en gang i skuddåret. Og det bør man unne partneren sin.. Spesielt når hun selv reiser på jentetur til utlandet rett som det er.

Jeg vil ikke legge ut for mange detaljer, vil ikke at de skal bli igjenkjent, men bare tro meg når jeg sier at dette er en meget kontrollert mann. Det er mange som er bekymret for ham, for han har kommet til et punkt hvor han bare ikke makter å ta igjen lenger.

hi

Anonymous poster hash: c49e3...ed2

Jeg synes det er lavmål, og å gå over streken. Jeg selv ville aldri ha godtatt det. Men. Når det er sagt har jeg en onkel som lever slik du beskriver. Har gid inntekt, er sjeldent på fest og tilsynelatende (for familien og mye av resten av verden) kontrolert av sin kone. Det vi ikke får vite eller se er hvilken drittsekk han er hjemme når han har drukket. Jeg fikk en gang se det tilfeldig, og jeg kan da faktisk forstå at min tante prøver å kontrolere han. Faktisk tror jeg han ønsker det selv, for det var ikke pent i det hele tatt. Tror tanten min berger selvrespekten hans, og jeg tror ikke han blur sånn fordi hun kontrolerer han. Bare for å nyansere det litt, men jeg synes ikke det er grei oppførsel.

Skrevet

Det hadde aldri falt meg inn!

Jeg er livredd kontrollenrende folk! Herregud for en merkelig ting å gjøre...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...