Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Jeg begynte i helgen og er helt overrumpler over meg selv. jeg pleier jo ikke å være SÅ tidlig ute og SÅ effektiv! Har laget: - Pepperkaker - Havremakroner - Kokosmakroner - Sjokolade- og bringebærtrøfler - Fløtekarameller hva med dere? Anonymous poster hash: 039f2...989
Gjest Julia1984 Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Skal bare bake pepperkaker og pepperkakehus. Begynner til helgen!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Aldri skjønt helt hvorfor noen skal bake så mye kaker og godter til jula...orker dere virkelig å spise alt det der?? Vi baker pepperkaker med barna. Anonymous poster hash: cfe01...606
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Starter siste helgen før jul , liker ikke gamle julekaker ,må ha de ferske Anonymous poster hash: 5562b...3e4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Har ikke begynt. Tenkte å ha barna hjemme fra bhg en dag denne uka, og bake pepperkakehus. Så skal vi bake kakemenn med venner i helga. I dag skal jeg lage "sirskusboller".. Mer en det trenger vi ikke, for det blir ikke spist. Anonymous poster hash: e4599...97d
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Aldri skjønt helt hvorfor noen skal bake så mye kaker og godter til jula...orker dere virkelig å spise alt det der?? Vi baker pepperkaker med barna. Anonymous poster hash: cfe01...606 Nei, det kan du jammen spørre om. Jge pleier altså aldri å lage s veldig mye, men i år skal vi ha storinnrykk hos oss i jula, og så har jeg fått ånden ove rmeg. Skal bake enda mye mer enn jeg alt har gjort. Kanskje fordi jeg slanker meg - at jeg har fått en slags besettelse? Må sies at jeg nesten ikke har smakt på noe av det vi lagde, kun én bit av havrekjeksene, én av kokosmakronene og én karamellflis. Men normalt sett er det tullete bake så sinnssykt mye, man ruller jo ut i nyåret som store fleskeberg hvis man skal spise alt. hi Anonymous poster hash: 039f2...989
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Jeg har gjort unna det meste av gjærbaksten. Det er ting som holder seg godt i fryseren. Andre ting smaker best hvis det er litt mer nylaget så det tar jeg siste to ukene før jul. Foreløpig er det andre deler av juleforberedelsene jeg prioriterer, som vask av tak og vegger, pussing av kobber og sølv, rydding i skuffer og skap, vaske gardiner, rulle duker ol. Anonymous poster hash: a9280...e92
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Ikke ennå nei. Anonymous poster hash: 4d208...e2a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Baker pepperkaker og pepperkakehus til helgen, ellers baker jeg 20-22, liker ikke kaker som har ligget lenge i boksen.. Baker vanligvis mange slag, men med kolikk/reflux baby i tillegg til 2 små tror jeg at jeg bør skru ned ambisjonene i år. Blir krumkaker, serinakaker,og havremakroner, samt et julebrød:-) vi er en stor familie, derfor baker jeg masse og alt forsvinner! Anonymous poster hash: 46054...f9b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Er gravid i år og prøver å ikke få diabetes eller like stort barn som sist så denne julen blir sukkerfri for min del. Skal derimot bake pepperkaker og hus med min 1,5 åring da:) Og kanske prøve meg på noen sukkerfrie anisknapper:) Men først skal huset rundvaskes for det trengs. Da er det mye koseligere å bake:) Anonymous poster hash: 7fbd8...b35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå