Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Han ønsker seg mest Ipad. Hadde egentlig ikke tenkt å gi ham det, men han sier han kan få en som kan være hele familien sin, men mest hans, så jeg er litt på gli nå.. kjenner at jeg trenger en Ipad, for den gamle er borte (og var dessuten veldig gammel - første generasjon). Han går i 4. klasse. Anonymous poster hash: f8295...391
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 1. klassing her, gutt Av oss foreldre får han lego city brannstasjon, lego city fly og to andre esker med lego city figurer. Han får noen trashpack-figurer, litt klær og nytt DS-spill. Aner ikke hva han får av besteforeldre, tanter/onkler. Anonymous poster hash: 233e0...a48
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Min 2. klassing ønsker seg: iPad Klokke Lego Skylander + mye annet iPad får han ikke, det har han spart til selv en god stund nå. Så regner med han kanskje får litt penger til jul også, slik at han kommer nærmere målet sitt som er iPaden. ;-) Anonymous poster hash: e6fd1...26e
Gjest Julia1984 Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Gutt i 1. klasse her også. Han får masse lego, lego city og basis lego. Han får to bøker, en dvd, skihansker, ny seng og turtles-figurer. Så kjøper vi nok et par nye brettspill, nytt DS-spill og Wii-spill til familien.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Han ønsker seg mest Ipad. Hadde egentlig ikke tenkt å gi ham det, men han sier han kan få en som kan være hele familien sin, men mest hans, så jeg er litt på gli nå.. kjenner at jeg trenger en Ipad, for den gamle er borte (og var dessuten veldig gammel - første generasjon). Han går i 4. klasse. Anonymous poster hash: f8295...391 Hjelpes! Så siden du trenger Ipad kan gutten få det i julegave. Utrolig hva noen får seg til å gjøre. Da bør dere heller gi annen gave til guttern og kjøpe Ipad som familiegave. Anonymous poster hash: bf938...783
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Gutten min går i 2.klasse og får 2 forskjellige lego star wars+skylanders swap force. Anonymous poster hash: 456b7...85c
TøffiTrynet☠ Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Min 1. klassing får en passe stor eske Lego Chima av oss. Av søsknene får han et spill til ds og en bok om vulkaner.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Han ønsker seg mest Ipad. Hadde egentlig ikke tenkt å gi ham det, men han sier han kan få en som kan være hele familien sin, men mest hans, så jeg er litt på gli nå.. kjenner at jeg trenger en Ipad, for den gamle er borte (og var dessuten veldig gammel - første generasjon). Han går i 4. klasse. Anonymous poster hash: f8295...391 Hjelpes! Så siden du trenger Ipad kan gutten få det i julegave. Utrolig hva noen får seg til å gjøre. Da bør dere heller gi annen gave til guttern og kjøpe Ipad som familiegave. Anonymous poster hash: bf938...783 Hvorfor det? Det er uansett han som kommer til å bruke den mest, sånn var det med den forrige vi hadde. Jeg bruker den innimellom, til å lese nettaviser, finne oppskrifter osv (men jeg har jo laptop som jeg mest bruker til sånt). Han får den mest til seg, men litt til alle oss andre også. Skjønner ikke hvorfor det var så forferdelig. Anonymous poster hash: f8295...391
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Min 1 klassing får: Nettbrett Mobiltlf Bayblade Miniski Fotballspill En tur til Disney World
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 Himmel og hav så mange gaver dere gir barna deres!ikke rart barn blir bortskjemte! Anonymous poster hash: 803fd...3c6
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #12 Skrevet 2. desember 2013 Min 1 klassing får: Nettbrett Mobiltlf Bayblade Miniski Fotballspill En tur til Disney World Ikke mer? Anonymous poster hash: 60130...c4c
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #13 Skrevet 2. desember 2013 Min 1 klassing får: Nettbrett Mobiltlf Bayblade Miniski Fotballspill En tur til Disney World Ikke mer? Anonymous poster hash: 60130...c4c Og er ikke hun naver? Tjener godt på nav ser jeg. Jeg hadde ikke hatt råd til alt det til min sønn... Anonymous poster hash: 37605...2db
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #14 Skrevet 2. desember 2013 Har en i 1 og en i 4, de ønsker seg hele lekekatalogen, pluss telefon og pc. Det de får er nye akebrett, Lego kystvakten og flyplass, sesongkort til Hunderfossen og kanskje noe litt annet småtteri. Jeg føler at de har det de trenger... Anonymous poster hash: 67f6c...de5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #15 Skrevet 2. desember 2013 Han ønsker seg mest Ipad. Hadde egentlig ikke tenkt å gi ham det, men han sier han kan få en som kan være hele familien sin, men mest hans, så jeg er litt på gli nå.. kjenner at jeg trenger en Ipad, for den gamle er borte (og var dessuten veldig gammel - første generasjon). Han går i 4. klasse. Anonymous poster hash: f8295...391 Hjelpes! Så siden du trenger Ipad kan gutten få det i julegave. Utrolig hva noen får seg til å gjøre. Da bør dere heller gi annen gave til guttern og kjøpe Ipad som familiegave. Anonymous poster hash: bf938...783 Helighet, dette er et lite barn! Kan han ikke dele en utrolig dyr ting med andre.? Verden går av skaftet! Jeg er sjokkert over det materialstiske nivået her inne! Meld dere inn i SOS barnebyer og hjelp barn som ikke har foreldre en gang. Anonymous poster hash: a2058...db1
Papegøyeblomst Skrevet 2. desember 2013 #16 Skrevet 2. desember 2013 Min 1. klassing får den største Lego Chima- esken av meg ( var 40% på lego på en nettbutikk her forleden). Av Bf får han noe sånn som skyter gummipiler på blink Ellers får han div brettspill, han elsker det Muligens et nytt spill til DSen Ellers vet jeg ikke hva han får fra resten av familien.. Ipad (nettbrett) får han til 6 års dagen, om ca 6 mnd
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #17 Skrevet 2. desember 2013 Min 1 klassing får: Nettbrett Mobiltlf Bayblade Miniski Fotballspill En tur til Disney World Min 1 klassing får: Nettbrett Mobiltlf Bayblade Miniski Fotballspill En tur til Disney World Skjønner jo at dette var ironi... Eller? Anonymous poster hash: ba9c5...0e0
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #18 Skrevet 2. desember 2013 4. Klassingen vår får Kontorstol (200 kr på IKEA!) Klokkeradio (billig og enkel type) Et legocitysett Trashpack Disney infinityfigurer av broren Av mormor og morfar får han Skylanderswap spill og etpar figurer Av oldemor Sengesett av fotballaget! I kalendergaven 24. Får han ei bok og et puslespill (tradisjon) Vi har liten familie så han får "kun" 3 gaver til utenom disse. Anonymous poster hash: 94f4d...68f
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. desember 2013 #19 Skrevet 2. desember 2013 Min 1 klassing får: Nettbrett Mobiltlf Bayblade Miniski Fotballspill En tur til Disney World Ikke mer? Anonymous poster hash: 60130...c4c Og er ikke hun naver? Tjener godt på nav ser jeg. Jeg hadde ikke hatt råd til alt det til min sønn... Anonymous poster hash: 37605...2db Nettbrett og tlf er det mannen min som kjøper, ski fra nissen ( til hele 99 kr) , bayblade fra lillebror og fotballspill fra meg. Så ca 700 kr i gaver fra meg , nissen og lillebror. Turen til Disney er en familietur i vinterferien som vi tar pga at jeg har arvet litt penger av min bestemor.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #20 Skrevet 2. desember 2013 4. Klassingen vår får Kontorstol (200 kr på IKEA!) Klokkeradio (billig og enkel type) Et legocitysett Trashpack Disney infinityfigurer av broren Av mormor og morfar får han Skylanderswap spill og etpar figurer Av oldemor Sengesett av fotballaget! I kalendergaven 24. Får han ei bok og et puslespill (tradisjon) Vi har liten familie så han får "kun" 3 gaver til utenom disse. Anonymous poster hash: 94f4d...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå