Gå til innhold

Har dere flere sett gardiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg overhørte en samtalr i butikken i helgen der en dame sa noe om at nye gardiner var virklig av det som bare ble liggende å ta opp plass i skapet hvorpå den andre svarte at det var hun ikke enig i. Hun fikk da brukt alle sine jevnlig.

Da lurer jeg på. Er det vanlig å ha flere sett gardiner til hvert vindu? (Der man har gardiner selvfølgelig.) Vi har bare et sett vi. De kjøpte vi da vi flyttet inn her for snart 10 år siden. Jeg har ikke tengt på at de skulle byttes ut.

Anonymous poster hash: ac57a...22d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er vanlig eller ikke er jeg ikke sikker på, men her i huset henger gardinene opp (og blir vasket innimellom selvsagt) til de blir falmet. Da bytter jeg dem ut og kaster selvsagt de gamle.

Anonymous poster hash: 0f27a...271
Skrevet

Ja, har en hel kommode full. Bytter gardiner ca tre ganger i året. Må ha litt forandring innimellom. Bytter også på sommer og vinter. Lysere om sommeren og mørkere om vinteren.

Anonymous poster hash: 63a4d...bca
Skrevet

Jeg har to sett til alle mine vinduer bortsett fra kjøkkenet. Det er kun fordi jeg ikke har funnet slik jeg vil ha enda.

Til stua har jeg et sett jeg bruker det meste av året og et sett jeg henger opp likt med adventstjerner og pynten.

Synes det er veldig kjekt å ha nye gardiner å henge opp med en gang da jeg bytter.

Anonymous poster hash: ce91d...8f8
Skrevet

Jeg eier ikke en eneste gardin (O lettelse) :D

Men jeg husker at mamma hadde ett sett stuegardiner og to sett kjøkkengardiner. For tjue år siden vel å merke...

Skrevet (endret)

Jeg har ikke flere sett, men ser på diverse interiørfora at mange bytter når høsten kommer, til jul og til lysere tider igjen.

Mine får duge året rundt ;)

Endret av Fruen i huset
Skrevet

Har tolv vinduer med gardiner og har tre sett til hvert vindu og verandadør. Har fire vinduer som jeg foreløpig ikke har funnet noen gardiner jeg liker til.

Nå har forresten mannen bestemt at vi måha julegardiner så da blir det ebra et sett med gardiner..

Anonymous poster hash: 7f54c...371

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...