msunicorn Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Det er første gang jeg skal ha selskap for jenta mi, som er 5. Har invitert alle i førskolegruppa, både jenter og gutter. Dette skal foregå hjemme. Lurer litt på hvordan jeg skal underholde barna i 2 timer Hvordan var ditt barns bursdag? :-)
Skylander Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Det er første gang jeg skal ha selskap for jenta mi, som er 5. Har invitert alle i førskolegruppa, både jenter og gutter. Dette skal foregå hjemme. Lurer litt på hvordan jeg skal underholde barna i 2 timer Hvordan var ditt barns bursdag? :-) Vi hadde karnevalsbursdag vi, det var underholdning i seg selv. De brukte litt tid på å få i seg både pølse,brus å kake også, så hadde vi fisking av godteposer og oppakking av gaver
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Du trenger ikke så mye opplegg når barna er så små, min erfaring er at frilek er mest populært. Dersom du skal ha godteposer, kan du lage fiskedam eller gå på skattejakt. Anonymous poster hash: fee68...484
It's all about me Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Så lenge det er leker tilgjengeligctrenger du ikke gjøre annet enn å servere det spiselige. På den alderen er det fest i seg selv å leke med andres leker.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Hvis du vil gjøre noe, er det veldig populært med "diskotek". Sett på The Fox e.l. Kan også ha den leken hvor du stopper musikken og de skal stå helt stille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå