Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Er det noen her som har bostøtte? Hva regner de ut ifra? All inntekt eller er det boutgifter i forhold til inntekt? Hva har i såfall du i boutgifter og bostøtte? Eller inntekt og bostøtte? Anonymous poster hash: a6afd...4d0
th123 Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Som jeg har forstått regner de ut i forhold til inntekt i husstanden, husleie og hvor mange personer som bor der det skal være en oversikt inne på husbanken ville uansett søkt og værste man får er avslag
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Som jeg har forstått regner de ut i forhold til inntekt i husstanden, husleie og hvor mange personer som bor der det skal være en oversikt inne på husbanken ville uansett søkt og værste man får er avslag Ja Jeg har tenkt og søke. Men bare lurer på hva sjansene er. Anonymous poster hash: a6afd...4d0
Nodisc Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Inne på husbanken er det en kalkulator for å regne ut sånn ca hvor mye du kan få
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Er inne på kalkulatoren nå. Mulig jeg er dum, men Samlet årsinntektInntekten for alle i husstanden if. siste ligning, dette finner du informasjon om fra utskrift av ligningen. Det er det høyeste beløpet av personinntekt eller alminnelig inntekt tillagt minstefradraget som legges til grunn. Dersom det er barn under 18 år i husstanden med inntekt ifølge siste ligning, kan disse ha en inntekt på 30 000 kr uten at den skal tas med i beregningen av bostøtte. Vil dette si at jeg må skrive inn inntekten som står på selvangivelsen? Anonymous poster hash: a6afd...4d0
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Om man må skrive inn fjor årets inntekt (selvangivelsen) får jeg litt under 1000lappen. Om jeg må skrive inn hva jeg har totalt i mnd nå. får jeg ingenting. Anonymous poster hash: a6afd...4d0
th123 Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 På søknaden må du hake av på om du har samme intekt som ifjord eller om den har gått drastisk ned.. krysser du av første går de etter fjordårets tall krysser du av andre så må du skrive inn intekten på søknaden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå