Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 ja, rett og slett nedtrykt fordi dere var så sliten, gjorde dere noen grep for å finne energien igjen? Hvordn fungerte det i forhold til babyen og evt, eldre søsken? Hva var slitsomt? Hvor gammel var babyn og evt. søsken? Babyen min er snart 8 mnd. Hun har vært veldig avhengig av meg og av puppen. Synes jeg ser tendenser til at vi snart kan få en endring på det. Anonymous poster hash: 5c8c4...454
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Fortsettelse.. Babyen må underholdes mye, sover lite på dagtid og spiser lite. I tillegg er nattesøvnen litt ruskete også, spesielt på kvelden når vi ønsker et lite pusterom fra barn og evt. treffe venner. Alt dette tenker jeg egentlig at er normalt. Hun er ikke en "drømmebabye", men heller ikke en veldig krevende baby. Det som imidlertid kommer på toppen er en storebror på tre som krever veldig mye ( har hatt/har en dialog med barnehage og helsestasjon rundt han). I tillegg til noen spesielle utfordringer rundt han, er han veldig mammadalt, sjalu og veldig trassig. Så, alt i alt er jeg rett og slett utrolig mentalt sliten. Frister å bare reise vekk fra alt i et døgn eller to, men vet ikke... Tenker da at vi måtte hatt pass til storebror og evt. begge to (to ulike steder) slik at mannen kunne reise også. Vanskelig å reise fra en baby på 8 mnd. Og bare så det er sagt, bruker jeg mye tid på storebror. Anonymous poster hash: 5c8c4...454
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå