Gå til innhold

Noen som ser det jeg tror jeg ser???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser noen to streker her eller er det jeg som fantaserer???

post-691292-913576_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser noen to streker her eller er det jeg som fantaserer???

Får ikke sett bildet ditt...

Skrevet

Åssen kan jeg legge det ut så man ser det??

Skrevet

Vet ikke.. Men, det er flere som legge det i albumet sitt. Da kan vi gå dit å se :) 

Skrevet

Når jeg går inn på bildegaleri er det ko masse bilder der av andre?! Må jeg lage mitt egent eller?

Skrevet

På din profil (?) jeg har aldri lagt ut bilde. men det er vel sikkert sånn som på alle andre profiler og album (?) bare last opp bildet ditt dit ? 

Skrevet

Du må lage eget album ja! Og er du på telefon scroller du bare helt ned og tar på fullversjon av siden. Lettere å gjøre det da, enn via mobilutgaven!

Anonymous poster hash: 9b9b2...aed

Skrevet

Var c

Klart det hvis noen ville kikker hehehe tror jeg fantaserer veldig

Skrevet

Velg fullversjon nederst på siden, så får du vanlig webutgave. Så trykker du på bildegalleri, og trykk på last opp bilde. Når du har gjort det kopierer du bare lenken (det som står øverst www.blablabla.no) inn her på siden, så kommer vi direkte til ditt album:)

Skrevet

Fikk opp en hvit stav med en rosa strek ? :D men bilde blir så lite her på mobba at jeg ser ikke begge strekene. Men om det er en skyggestrek der, så er det jo en strek :D

Skrevet

Hmm hvorfor ble det så lite tro heheheh

Skrevet

Jeg ser det men siden jeg er på mobil blir testen for langt unna til at jeg kan se streker... :-) hvis du hadde tatt bildet enda nærmere hadde jeg sett :-)

Spennende da!

Skrevet

Dritt hehe skulle vært mere teknisk ;p

Skrevet

bilde er så pitte lite at det er umulig å se noe...

Anonymous poster hash: a6dd5...03c
Skrevet

bilde er så pitte lite at det er umulig å se noe...

Anonymous poster hash: a6dd5...03c

Skrevet

Nå var det bedre!! Og ja, jeg ser ei litta svak strek :D Gratulerer, og håper den blir sterkere om to dager :) :)

Skrevet

Herregud er det ikke bare meg????;))))))))))) håper ikke det er øya som bedrar;) er 7 dager til forventet mens så er jo tirlig går hcg nivå? Har vært kvalm å løs i magen. Jævlig sulten å mye luft;/ *håper*

Skrevet

Nå var det bedre ja:-) jeg mener også at jeg ser en veldig svak strek:-) gratulerer så morro!

Da blir den nok sterkere imorgen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...