Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Er nå 29+0 og har gått fra 55 kg til 62. Er dette mye foreløpig? Hvor mye mer må jeg regne med å legge på meg? Ser at noen av disse kiloene har lagt seg på lår/rumpe. Blitt fryktelig glad i krokan is, he he. Anonymous poster hash: e8024...413
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Synes ikke det er mye i det hele tatt!!!! Noen kilo til må du nok regne med i slutten, de aller fleste legger mest på seg da men ikke alle! Alle er dessverre så opptatt av tall og hva som er "normalt" men det finnes store variasjoner der ute! Husk at mange miste mange kilo ved fødsel/de første ukene og itillegg kan du miste mange kilo ved amming! Anonymous poster hash: 3e129...5a9
Cherries Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Jeg syns ikke det er mye. Jeg la på meg 12-13 kg i løpet av hele sv.skapet(perfekt, ifølge legen. hadde og vært greit med mer) , og du har jo 11 uker igjen, du er over halvveis. ta det med ro du. Mye av vekta forsvinner igjen ganske kjapt og. se her: http://mammanett.no/graviditet/livsstil/vektoekning_i_svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har lagt på meg 18kg er uke 39 nå. Alle kommenterer hvor liten jeg er, og at jeg ihvertfall Ser høygravid ut. Hallo?? Jeg har snart lagt på meg 20kg!! Så kommer nok anpå høyde også. Jeg er veldig høy så kan fordele kiloene over mange cm heldigvis:D Anonymous poster hash: f694d...f61
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er 29+1 i dag og har gått opp 5 kg. De siste ukene har jeg gjort helomvending i kostholdet, fra mye karbohydrater til null sukker og mye mer sunn mat:) Beveger meg like lite som før pga andpusthet og sjangling. I sist svangerskap spiste jeg nok mer usunt, men trente mer de siste 10 ukene. På samme tidspunkt i fjor hadde jeg gått opp 6 kg mer enn jeg har nå. Er veldig redd for enda et stort barn så prøver å ikke spise usunt framover nå. Legen sa det gikk helt fint:) Ikke helt det du spurte etter da... Anonymous poster hash: f178d...6e0
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Du har absolutt ikke gått opp mye:) Anonymous poster hash: 38578...840
Jojo x3 Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Ikke mye syns jeg da. Veide det samme om deg i utgangspunktet og gikk opp tilsammen 18kg. Har lagt på meg i rykk og napp i løpet av svangerskapene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå