Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Vi skal på Farris for første gang på tirsdag, men jeg klarer ikke å bestemme meg for behandlig. Jeg tar ALLTID massasje når jeg er på SPA, og elsker det, samtidig som jeg har lyst til å prøve noe nytt. Er det noen av dere som har prøvd de nedenfor vil jeg gjerne høre hva dere synes!Har lyst på duobehandling med mannen min, men klarer ikke å bestemme meg for en av disse: Tid for avslappning. Miksen mellom float og massasje er optimal for å løse opp spenning og gi den gode avslappende effekten for kroppen. Her er dere i samme rom hvor den ene begynner med massasjen der vår massør gir en god og effektiv behandling som løser opp muskulatur og spenninger i rygg, skuldre og nakke. den andre vil samtidig bli pakket inn i myke håndklær og senkes ned i vår herlige avslappende float. Etter 25 minutter bytter dere plass. Her vil dere ha hamamet for dere selv med hver deres hamam mester som gir en total autentisk opplevelse. dere starter i hamamets damp bastu. Deretter blir dere skrubbet over hele kroppen før dere videre blir vasket med mykt varmt skum og en lett deilig skummassasje. En varm, dyp og ren kroppsskrubb forynger deres ytre og gir huden renset, men myk og silkeaktig følelse. Her avslutter dere i hamamen, med te og autentisk sukkertøy med tradisjonell musikk i rommet og følelse i kroppen Deres deluxe-rhassoul opplevelse begynner i et privat dampbad under romantisk stjernehimmel. Dere starter med å smøre hverandre inn med leire og lar steamen øke leirens effekt. Skrubb hverandre inn med en deilig grov havsalts skrubb. Deretter kommer en tropisk regndusj. Dere avslutter med en pleiende og nærende kroppsolje. Det perfekte rituale å dele med din partner eller gode venner - etterlater huden og sjelen strålende og fornyet Anonymous poster hash: 0a92e...a82
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Nr 1 Anonymous poster hash: 2a089...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå