Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Har en Simo Duo som er i grei stand - litt smårusk, men absolutt pent holdt og brukendes, bare litt sliten. Tror det er en 2011? Men nå har understellet slått seg vrang og kan ikke slås sammen. Altså ubrukelig for folk som har vognen mye med i bil, men ikke noe problem for dem som ikke har bil. Vi må nå ha ny vogn og lurer på å selge Simoen. Men får vi solgt den? Som bhg-vogn kanskje? Eller? Tenker ikke ta mer enn 1000-1500 for den... Er med en del ekstrautstyr (2x bagkanter, sittetrekk, ekstra kallesje, parasoll) Anonymous poster hash: 04a01...b1d
Siamese Hellhound Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Nå trenger ikke jeg vogn, altså, men til bybruk eller sovevogn må den da funke fint?
Nettie+jentungen Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Du kan jo prøve, mange som kjøper bhgvogn. Men husk å merke annonsen godt slik at man vet at den ikke kan slås sammen før de kontakter deg
Tired mama Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Skriv akkurat det i annonsen. Helt sikkert noen som er ute etter barnehagevogn.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Ja, det er bybruk/sovevogn jeg og tenker. Den er jo en god vogn her i kalde midtnorge (lun og med gode dekk). Jeg skal absolutt skrive sant og nøyaktig i annonsen - ønsker ikke å lure noen! Men blir etter jul da, for nå er det eksamenstid og ikke tid til vask, stell og fotografering :-P Anonymous poster hash: 04a01...b1d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Selg den billig. Den er tross alt ganske ødelagt siden understellet ikke vil legge seg sammen. Men fu får nok solgt den som sove/bhg vign ja:) Jeg hadde iallfall kjøpt til riktig pris av deg;) Anonymous poster hash: 10c42...772
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Jeg hadde ikke betalt for en slik vogn. Kan jeg spørre hvorfor ikke? Ikke frekt ment! Er det fordi du har behov for å kunne klappe sammen vognen eller fordi du vil ha en vogn som er som ny? Anonymous poster hash: 04a01...b1d
mamma_til_verdens_beste Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Jeg hadde heller ikke betalt for en sånn vogn. Jeg hadde gitt den bort om det var min vogn som var ødelagt.
Gjest Anybody Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Du skal jo ha mye for den da. Selg den for 200kr Du vil neppe få solgt den for 1500kr!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Jeg kunne fint kjøpt en vogn som ikke kunne slås sammen for f.eks bruk til soning i barnehagen. Men jeg ville ikke betalt mer enn noen få hundrelapper for den. Skulle jeg betalt 1000-1500 for en vogn, ville jeg forventet at den ikke var ødelagt. Men for all del, det er jo absolutt forsøket verdt. Prøv den prisen du vil ha, om du ikke får noen respons kan du jo heller sette ned prisen. Anonymous poster hash: a7b19...d2d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Haha, soning i barnehagen = soving i barnehagen. Damn you autocorrect #11 Anonymous poster hash: a7b19...d2d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Jeg tror du kan få solgt den som sovevogn, men det er det. Bag er nok derfor ikke så interessant for kjøper. Prisen er derimot ikke realistisk, du får nok ikke mer enn maks 500. Anonymous poster hash: e7a0f...f3e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Sikkert noen som vil ha den som sovevogn i bhg, men ikke forvent mer enn 500,- når den er ødelagt. Anonymous poster hash: 74b30...27d
Narelle Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 Jeg hadde ikke betalt for en slik vogn. Kan jeg spørre hvorfor ikke? Ikke frekt ment! Er det fordi du har behov for å kunne klappe sammen vognen eller fordi du vil ha en vogn som er som ny? Anonymous poster hash: 04a01...b1d Upraktisk med en vogn som ikke kan slås sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå