Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Er det god mat der? Anonymous poster hash: 2f0a5...f36
monson Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Næh, ikke noe særlig.. Det er helt ok, men man drar ikke dit for at de har så god mat der..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Okei, hvor skal vi dra for å spise god mat? Anonymous poster hash: 2f0a5...f36
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Helt grei mat, ikke noe mer. Jeg synes ikke det finnes en eneste god restaurant i Trondheim, i hvert fall ikke av de mange jeg har prøvd. Anonymous poster hash: 5afe1...4ea
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Seriøst ? Graffi har fantastisk mat !! Prøv graffi grillfest den er nydelig!!!! Anonymous poster hash: b5121...719
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Veldig god dessert Anonymous poster hash: ac53f...f26
monson Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Okei, hvor skal vi dra for å spise god mat? Anonymous poster hash: 2f0a5...f36 Ja, det kommer ann på budsjette desverre.. :-/ Det er få gode resturanter som er i middels prisklasse. Men, om du legger ut "litt" så har vi Credo og Emilies.
monson Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Evnt. ELD, fem bord eller Ai suma. De er billigere enn de to første jeg nevnte. (Ikke like bra, men helt klart bedre enn graffi)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Okei, hvor skal vi dra for å spise god mat? Anonymous poster hash: 2f0a5...f36 Ja, det kommer ann på budsjette desverre.. :-/ Det er få gode resturanter som er i middels prisklasse. Men, om du legger ut "litt" så har vi Credo og Emilies. Slutter meg til denne. Emilies er veldig bra Anonymous poster hash: ac53f...f26
klg,2 boys now:) Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Holder meg aisuma.liker graffi også jeg da,billig og god mat. Ihvertfall ikke kast bort penger på eld,da blir du skuffet.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Eller ta en tur på Una. Beste Italienske maten i Trondheim Anonymous poster hash: 70d00...901
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Tusen takk for mange svar! Da regner jeg med vi holder oss mette mens vi er der Anonymous poster hash: 2f0a5...f36
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Forresten, for de som nevnte Credo. Det er jo ganske dyrt, og man må bestille bord, men man kan gå opp i "baren" i andre etasje. Der serverer de dagens fisk og dagens kjøtt. Veldig godt, og billig. Laget på samme kjøkkenet som Credo Anonymous poster hash: 70d00...901
MrsMilla Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Sushibarene er også veldig bra om du liker fisk :-) samt bryggen.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 Graffi har ikke spesielt god mat. Har dessuten hatt flere mindre hyggelige opplevelser mtp servicen der. Siste gang jeg var der var det derimot ok, men de må vel skjerpe seg ettersom det var så mange som ble matforgifta der for en måneds tid siden og det ble mye skriverier i avisene. Emilies er bra, og to rom og kjøkken. Glassgården på hotellet ved bakke bru har supergod mat, og vil du ha asiatisk anbefaler jeg sczhechuan(vet ikke om det skrives sånn) i Olav tryggvasons gt. Rett over Microbryggeriet ligger også en bra asiatisk. Kan ihvertfall ikke forstå at noen syns det ikke fins gode restauranter i Trondheim... :-) Anonymous poster hash: 732f3...70a
Følelsesvims Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Mine erfaringer: Jeg synes Emilies, Fem bord, Credo, den på hotellet på Piren, AiSuma og Nattergalen er vel vært besøket! Emilies ville jeg ikke gått på med barn/kresne mennesker, siden man får en ferdigkomponert meny (og det gjør man vel på Fem bord og Credo og?). Aisuma har veldig mye forskjellig, og har ikke skuffet meg de gangene jeg har vært der Eld var helt ok, men synes maten var litt smakløs? Bryggen Asian er og bra, men jeg har kun spist sushien der, vet ikke hvordan resten er.
Følelsesvims Skrevet 1. desember 2013 #17 Skrevet 1. desember 2013 Hvis dere har bil er forresten Tregården og bra
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #18 Skrevet 1. desember 2013 Tregården og 5 bord er ikke lengere. Anonymous poster hash: c5769...b13
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #19 Skrevet 1. desember 2013 Det ble feil. 5 bord er åpent kun til 21.des. tregården har åpnet igjen. Beklager jeg sa feil... Jeg synes grillfest på graffi er bra. Ai suma og frati har god mat. Bari også. Anonymous poster hash: c5769...b13
Følelsesvims Skrevet 1. desember 2013 #20 Skrevet 1. desember 2013 Tregården finnes fremdeles i følge nettsidene iallefall, som sier de åpner 26/11? Fem Bord har vel siste serveringsdag 21.desember.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #21 Skrevet 1. desember 2013 Tregården finnes fremdeles i følge nettsidene iallefall, som sier de åpner 26/11? Fem Bord har vel siste serveringsdag 21.desember. Ja leste det. Siste jeg hørte om tregården var at de var stengt. Anonym rett over Anonymous poster hash: c5769...b13
Følelsesvims Skrevet 1. desember 2013 #22 Skrevet 1. desember 2013 Tregården finnes fremdeles i følge nettsidene iallefall, som sier de åpner 26/11? Fem Bord har vel siste serveringsdag 21.desember. Ja leste det. Siste jeg hørte om tregården var at de var stengt. Anonym rett over Anonymous poster hash: c5769...b13 Haha, ser vi postet akkurat samtidig
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #23 Skrevet 1. desember 2013 Graffi er ikke noen gourmet restaurant, men de har absolutt kjempegod mat. Anbefaler grillfest! Masse forskjellig kjøtt og man får så mye tilbehør man vil:) Favoritt restauranten vår er bakgården som er en tapasplass. Fantastisk god mat og kjempegod service:) Eld, to rom og kjøkken, emilies og credo er litt finere restauranter hvor det er vanlig med en 3 retters. Una på solsiden har jeg hørt masse bra om men har aldri vært der selv. Anonymous poster hash: 7ae74...7a9
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #24 Skrevet 2. desember 2013 Helt grei mat, ikke noe mer. Jeg synes ikke det finnes en eneste god restaurant i Trondheim, i hvert fall ikke av de mange jeg har prøvd. Anonymous poster hash: 5afe1...4ea [/quote da tror jeg desverre ikke du har prøvd alle. Emilies, Credo, to rom og kjøkken og den nye restautanten i stordalenhotellet er bra. Men litt dyrere og ikke helt barnevennlig. ellers liker jeg aisuma godt:)] Anonymous poster hash: 7a75d...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå