Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #51 Skrevet 10. desember 2013 Ja, mannen liker det ganske sterkt og tok madress èn gang. Aldri sett han svette så mye før. Da smaker man ikke de gode smakene lenger, det blir bare varmt og veldig sterkt.. Anonymous poster hash: 0b5ca...31f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #52 Skrevet 10. desember 2013 Ja, kan ikke snakke mer om det. Ser for meg en tur dit og så på Gotteslottet for dessert. Gjør vondt når det ikke er mulig å oppfylle. ;p Jeg er ganske småspist og menyene er digre der (pleier å ha na'an og en liten salat ved siden av) så jeg får alltid med meg rester hjem til dagen etter. Anonymous poster hash: 46e82...6c8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #53 Skrevet 10. desember 2013 Menyen er kanskje ikke så diger, men porsjonene. ;p Anonymous poster hash: 46e82...6c8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #54 Skrevet 10. desember 2013 Haha, vi spiste ALT Klarer ikke å stoppe når jeg spiser indisk, ikke før det er tomt Hadde ett nan-brød hver til vi og, og det var helt skrapa når vi gikk. Mmmm Og vi tok også turen innom Gotteslottet på tur til bilen! Hehe! Bare å glede seg til Norge-tur i januar da Anonymous poster hash: 0b5ca...31f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #55 Skrevet 10. desember 2013 Hahaha, nei menyene var ganske mennesklig størrelse ja;) Anonymous poster hash: 0b5ca...31f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #56 Skrevet 10. desember 2013 Haha. Dere hadde drømmedagen! Elsker papadums også, kunne ha spist meg mett bare på det. Elsker å spise der med mannen, for han er ikke så glad i det, så jeg ender opp med alt. Får med papadums når du bestiller hjem også. En annen fin ting med å bestille hjem er at du kan kjøpe egen mango chutney og bruke så mye du vil. Ja, jeg er veldig glad i chutney. ;p Tror det blir tur så tidlig som mulig i januar etter alt dette snakket! Anonymous poster hash: 46e82...6c8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #57 Skrevet 10. desember 2013 Ah, ja det er kjempegodt!! Undres på om det er mulig å lage papadums selv? Ser for meg det som ny lørdagssnacks! Hihi, bra jeg klarer å lokke dere til Norge med all mat-pratet Er det ikke noe særlig indisk mat der dere bor nå da? Anonymous poster hash: 0b5ca...31f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #58 Skrevet 10. desember 2013 Masse indisk mat, men jeg er fryktelig kresen på hva jeg vil ha. Kan spise mye, men ingen av restaurantene har vært noen store favoritter. Har vært på mange, spesielt de som har fått best reviews på TripAdvisor, men har vært "skuffet" fordi det ikke har vært så bra som jeg håpet. De to beste indiske rettene jeg har smakt var faktisk i Thailand og på Mother India. Men det er mye indisk som kan spises her, har bare ikke oppdaget den som er tilnærmet perfekt. Prøver stadig. Anonymous poster hash: 46e82...6c8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #59 Skrevet 10. desember 2013 Man kan lage selv, men jeg har ikke prøvd! Kikertmel og noe annet som frtyrstekes. Ikke så sunt, men helt magisk! Anonymous poster hash: 46e82...6c8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #60 Skrevet 10. desember 2013 Jeg er litt kresen jeg og. Etter jeg fant den fantastiske maten i Lillehammer, så har det ikke vært noe som har målt seg med det. Men Mother India er farlig nær!! Helt klart en favoritt her jeg bor nå! Liker du annen mat fra andre nasjonaliteter eller? Vi er glad i masse, men indisk er uten tvil favoritten. Anonymous poster hash: 0b5ca...31f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #61 Skrevet 10. desember 2013 Ja, liker mat fra mange verdensdeler! Minus kinesisk mat (bare vårruller). Ellers veldig glad i sushi, thaimat, meksikansk. Hva med deg? Jeg liker å prøve nye restauranter og besøker gjerne de som serverer nasjonal mat. Her jeg bor, er en libanesisk blant favorittene. Jeg er også glad i marokkansk mat. Har også opplevd å ikke klare å spise stort av noe mat, men det er morsomme opplevelser! Kanskje jeg får ta meg en tur til Lillehammer en gang, bare for å prøve. Anonymous poster hash: 46e82...6c8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #62 Skrevet 10. desember 2013 Jeg er heller ikke glad i kinesisk mat, men liker stort sett alt annet. Ikke sushi forresten..! Ja, du bør prøve den på Lillehammer. Litt dyrere enn Mother India, men åhhhh så godt!!!! Det er sådan ikke så mye annet å gjøre i den byen tror jeg, så dere får ta det som en road trip Anonymous poster hash: 0b5ca...31f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #63 Skrevet 10. desember 2013 Sushi er jo så godt! Mest glad i ingefær da. Hmm, ja, det er litt langt å dra bare for indisk, men jeg tror jeg må prøve, for å se om det er så godt som du lover. Anonymous poster hash: 46e82...6c8
ballblom Skrevet 10. desember 2013 #64 Skrevet 10. desember 2013 Tror ikke du hadde blitt skuffet!! Leggetid i Norge nå, pm meg om du vil prate mer om mat Ha en fin dag du da!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #65 Skrevet 10. desember 2013 Tror ikke du hadde blitt skuffet!! Leggetid i Norge nå, pm meg om du vil prate mer om mat Ha en fin dag du da! Sov godt! Sender deg en PM i morgen, er på vei ut døren og står med mobilen og taster for harde livet. Takk for praten. Anonymous poster hash: 46e82...6c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå