Gå til innhold

GOD indisk restaurant i Oslo/Bærum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd et par, og det var skikkelig dårlig. Er så vanvittig mye restauranter, så må vel gjennom endel dårlig for å finne de skikkelige bra :) Skal raide Liverpool for indiske restauranter nestegang, i håp om å finne den! ;) hi

Anonymous poster hash: 0b5ca...31f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd et par, og det var skikkelig dårlig. Er så vanvittig mye restauranter, så må vel gjennom endel dårlig for å finne de skikkelige bra :) Skal raide Liverpool for indiske restauranter nestegang, i håp om å finne den! ;) hi Anonymous poster hash: 0b5ca...31f

Du må velge de hvor indere/pakistanere selv spiser :)

Anonymous poster hash: 4c824...687

Skrevet

Takk for gode tips! :)

Skrevet

Gutta fra Calcutta på Alexander Kiellands plass? :)

Skrevet

Takk for tips. Vi har bodd i Oslo i 16 år, men aldri prøvd Mother India. Eeeelsker indisk mat. :P

Skrevet

Er det flere Mother India i Oslo? Kan noen være snill og gi meg eksakt adresse til den restauranten dere viser til, jeg er så utrolig lite kjent i Oslo siden jeg er innflytter :) men har GPS, så gi meg gjerne adressen :) hi

Skrevet

Pilestredet 63, 0350 Oslo

Ser litt slitt ut utenfor, ligger rett ved siden av en nyåpnet asiatisk restaurant. Rett ved trikkestoppet. Enklest å parkere på andre siden (ved Gotteslottet) og Akademiet vgs.

Anonymous poster hash: 46e82...6c8
Skrevet

Så bra at du også er våken så seint da :D takk for adressen! I morgen skal jeg prøve den, gleder meg.. Mmm :) skal spise for deg også, siden du ikke bor i omerådet lenger ;)

Skrevet

Ikke så sent her jeg er :D Kos dere masse og spis masse, masse, masse for meg! Håper du liker maten. :)

Skrevet

Ah, luring 😃 Håper du har funnet deg en herlig ny favoritt-restaurant hvor nå enn i verden du befinner deg 😃 Skal gi deg tilbakemelding på mother India i morgen 😊

Skrevet

Mange gode restauranter, men Mother India er i mitt hjerte. Og jeg har spist mye indisk, selv i India. ;) Men det er jo veldig smak og behag! De har også barnemeny hvis du har med barn. :)

Skrevet

Jeg har til nå funnet ÈN fantastisk indisk restaurant, og den befinner seg i Lillehammer av alle steder. Så håper Mother India er på samme nivå! 😊 Så bereist du er da, heldiggris!! Du flyttet ikke bare ut av Oslo altså, siden du er i en annen tidssone i tillegg 😉

Skrevet

Indisk i Lillehammer har jeg ikke prøvd! Har vel aldri prøvd noe i Lillehammer. :P Gleder meg til å høre hva du synes om maten! Håper ikke den skuffer. ;) Flyttet langt unna Mother India, men planlegger en Oslotur i januar og da blir det et obligatorisk besøk på Mother India. :)

Skrevet

Hehe atomavfall =Aroma

Nesten litt skuffa over at den ikke het Atomavfall! Så for meg skikkelig kraftige saker på menyen, vindaloo og madras blir bare for pingler i forhold. :-)

Skrevet

Jeg har til nå funnet ÈN fantastisk indisk restaurant, og den befinner seg i Lillehammer av alle steder. Så håper Mother India er på samme nivå! 😊 Så bereist du er da, heldiggris!! Du flyttet ikke bare ut av Oslo altså, siden du er i en annen tidssone i tillegg 😉

Hva heter og hvor ligger den gode i Lillehammer? :)

Anonymous poster hash: a60d1...d77

Skrevet

Vi pleier å spise på Mister India? bak Oslo børs. Aldri gått skuffet ut derfra.

Anonymous poster hash: 2b1d0...212
Skrevet

Den indiske i Lillehammer heter Lundegården. Den er vedsiden av Hammer Hotell. Helt utrolig god mat der :)

Prøvde idag Mother India- GOD mat, men- elendig service, dessverre :( Det ødela faktisk mye for opplevelsen. Mye mulig det var en dårlig dag der, men både jeg og mannen følte at servicen var veldig dårlig. Fikk først ett bord, startet såvidt å spise. Fikk så beskjed om at det bordet vi satt ved var reservert, så vi måtte flytte oss på nabobordet. Fikk ikke hjelp til å flytte over all maten, det måtte vi gjøre selv. Startet å spise, og da kom de som hadde reservert bordet vi først satt ved- en barnefamilie på 5stk ved et to-mannsbord. Fullstendig kaos, og masse skrik noe som var veldig forstyrrende siden bordene står så tett. Så tett at når servitørene tok imot bestillinger fra nabobordene, så satt de med rumpa PÅ vårt bord, holdt på å rive ned maten med rumpa flere ganger. Umulig å føre en samtale der siden det bråket så veldig :( men maten var veldig, veldig god!! Blir take out derfra nestegang! :)

Skrevet

Så synd, hi! Jeg har ingenting å si på servicen, men så kjenner de meg fordi jeg har vært der så mye, så det kan hende jeg er heldig. Aldri opplevd det du beskriver. Jeg bestiller med meg hjem som regel selv, tror også du får prosenter hvis du gjør det. Er ikke så glad i å spise med masse folk rundt og vil gjerne ha salat til maten. Kan få det deg også, men da får jeg ikke salaten akkurat som jeg vil ha den. Uansett bra at maten var god, hadde overrasket meg hvis du ikke mente det! ;) Papadums er såååå godt!

Skrevet

Det er godt mulig vi var bare uheldige med dagen :) Servitørene var hyggelige, og igjen- maten var helt nydelig!!! Prisene var også veldig fine. Kommer helt sikkert til å bestille take away der :D

Skrevet

Kan hende jeg har blendet av kjærligheten. ;) Liker uansett at dere likte! Gleder meg til jeg skal få take away selv! :)

Skrevet

Haha, fort gjort med fantastisk mat ❤ Takk for tipset iallefall 😃 enkelt og greit å parkere der og, stort pluss 😃 Ah, kunne spist indisk hver dag!

Skrevet

Det kunne jeg også! :D Men får begrense meg litt. :)

Skrevet

Hvilken styrke pleier du å velge på Mother India forresten? Jeg pleier å ta medium, men kunne godt tatt sterk der tror jeg :) Liker at det brenner bittelitt ;)

Skrevet

Medium pluss er perfekt for meg. Kunne godt ha tatt sterkere, men liker ikke at det blir for sterkt. Fikk litt for sterk mat en gang (1 ut av 100) og det var veldig kjedelig. Men da valgte jeg sterk. Hva spiste dere forresten?

Skrevet

Vi liker begge kylling best, så jeg tok Murgh Lahsuni Tikka, og mannen tok Murgh Dahnia (måtte sjekke nettsiden, husker ikke navnene i hodet ;) ) Begge var utrolig gode.. Fikk lyst på igjen nå.. Sukk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...