Gå til innhold

GOD indisk restaurant i Oslo/Bærum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det i tillegg er priser man kan leve med er det et stort pluss. Tips? :)

Anonymous poster hash: 0b5ca...31f

Fortsetter under...

Skrevet

Aroma på Bekkestua! Helt utrolig bra - helt greie priser.

Skrevet

Mother India. Oslos (eller Norges?) eldste indiske restaurant. Alltid folk der, til tross for at beliggenheten ikke er særlig god, så det sier sitt. Verdens beste indiske mat. Koster rundt200-230 ffor en hovedrett. Absolutt verdt det!

Anonymous poster hash: 46e82...6c8

Skrevet

Jewel of India i Oscarsgata er veldig gid :)

Annonse

Skrevet

Jewel of India kan ikke engang måle seg med Mother India.

Skrevet

Åh, takk for tips! :) Elsker indisk mat, men er så mange dårlige restauranter. Syns blant annet Haveli er veldig dårlig :( Gleder meg til å prøve tipsene deres! :)

Skrevet

Hvor ligger Mother India da? Er nyinnflytter til Bærum og lite kjent i omerådet :) hi

Skrevet

Atomavfall på Bekkestua , enig med hun over.

Nydelig mat 😊

Skrevet

Jewl of india på Frogner. Naaam! 

Btw.. Annbefaler en kylling spinat rett de har der. Den er SÅ god altså! Jeg bor i Trondheim nå og jeg savner den resturanten så mye.. :P 

Skrevet

Hvor ligger Mother India da? Er nyinnflytter til Bærum og lite kjent i omerådet :) hi

Dalsbergstien, rett ved siden av hioa. Du kommer ikke til å bli skuffet hvis du drar. Har sikkert hatt med meg minst tjue forskjellige mennesker dit, og alle har endt opp som stamkunder. ;)

Annonse

Skrevet

Hahaha, atomavfall!

Takk for alle tips!! :) Blir sulten bare av tanken! Skal prøve alle og spise meg frem til min nye favoritt.. Mm :)

Skrevet

Husker ikke hva den het, men den ligger nesten rett over Oslo børs.

Anonymous poster hash: eb1a2...159

Skrevet

Prøv mother India først og kom med rapport. ;) De maler til og med sitt eget krydder i kjelleren. Mmmm

Skrevet

Jeg tar deg på ordet og tester Mother India først :) Gleder meg!! Skulle fått gratis mat der du, som gir de nye stamkunder hele tiden ;)

Skrevet

Haha, jeg får alltid noe når jeg er der, så jeg kan ikke klage. Nesten blitt litt glad i eierne. :D Bor dessverre ikke i nærheten lenger, så jeg teller nærmest dagene til neste gang jeg kan få tatt meg en tur. ;)

Skrevet

Ligger på Bislett i Oslo.

Helt fantastisk mat

Anonymous poster hash: 8aa18...ffe

Skrevet

Er ikke enig med dere i at Mothercare India har verdens beste indiske mat.. Men jeg har bodd flere år i London og er nok over gjennomsnittlig kresen når det kommer til indisk mat.. :)

Beste jeg har funnet så langt er Shalimar på Rosenhoff.. Men selv den er kun sånn midt på treet i forhold til flere av favorittstaurantene fra England!

Anonymous poster hash: 4c824...687

Skrevet

The Village pleier vi å dra på. Men jeg er enig i at Mother India er bra. Synes bare det er litt mer stas med de litt mindre hypa restaurantene, uten at det går på bekostning av kvaliteten på maten.

Anonymous poster hash: da2e4...7e1

Skrevet

Kjenner  noen som leverer mat hjem på døra. Kan med hånd på hjertet si det er noe av det beste jeg har spist.

Anonymous poster hash: 0f150...c27
Skrevet

Anonym 687 - har du noen tips til fantastiske indiske restauranter i England da, gjerne kjeder? Bor mye i Liverpool også, og har tilgode å spise god indisk mat der og :) hi

Skrevet

Du som vet om noen som leverer på døra - hvor, hva??? :) Hi

Skrevet

Anonym 687 - har du noen tips til fantastiske indiske restauranter i England da, gjerne kjeder? Bor mye i Liverpool også, og har tilgode å spise god indisk mat der og :) hi Anonymous poster hash: 0b5ca...31f

Nei, Aldri kjeder! Hehe ;)

Bodde kun i London, og der var det stort sett bare å gå innom dn første og beste sjappa i f.eks. brick Lane, og så fikk man servert supergod curry!

Liverpool burde da egentlig ha masse god indisk mat?

Anonymous poster hash: 4c824...687

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...