SagflisiHåret Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Synes det var skuffende at den ikke endte annerledes. Hele tanken bak filmen og hvordan man behandler menneskene er syk sy syk og ekkel, og så ender den bare med...ingenting! Trodde det skulle komme en endring, et oppgjør, en moralsk løsning, men neida... Slutter boka likedan? Ender filmen så intetsigende fordi det skal komme en oppfølger?
Følelsesvims Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Det er en trilogi Neste film (hvis du har sett den som går på kino nå) kommer nok til å gi deg mer enn nok revolusjon!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 det er tre bøker ,rekner med vi får svar da... Anonymous poster hash: 8407b...086
SagflisiHåret Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2013 Er det den første du har sett? Ja den første!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Tre bøker, og fire filmer. Film nr tre kommer i november neste år, og den siste kommer i november 2015..! Anonymous poster hash: 6acdf...049
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Bare vent til neste film du Anbefaler forøvrig bøkene. Mye bedre enn filmene. Anonymous poster hash: 672ec...8de
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Det falt deg ikke inn å skrive at dette er en spoiler? Takk skal du ha, da sparte jeg de kinopengene... Anonymous poster hash: 7d48f...8cc
SagflisiHåret Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2013 Det falt deg ikke inn å skrive at dette er en spoiler? Takk skal du ha, da sparte jeg de kinopengene... Anonymous poster hash: 7d48f...8cc Shit, det tenkte jeg ikke på! Sorry!!! Men du kunne slutta å lese etter første setning...uansett en kjempegod film som du likevel vil kunne se med spenning:)
Voilà Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Det falt deg ikke inn å skrive at dette er en spoiler? Takk skal du ha, da sparte jeg de kinopengene... Anonymous poster hash: 7d48f...8cc Spoiler? Ikke mye spoiler i forhold til hva filmen(e) er. GLED deg til du ser den. Begge er verdt hver eneste krone! har begynt nedtellingen til november 2014 allerede, og bøkene er selvsagt fantastiske. En av de få gangene jeg ikke har blitt skuffet over filmene, uansett hvor bra bøkene er.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Det falt deg ikke inn å skrive at dette er en spoiler? Takk skal du ha, da sparte jeg de kinopengene... Anonymous poster hash: 7d48f...8cc Shit, det tenkte jeg ikke på! Sorry!!! Men du kunne slutta å lese etter første setning...uansett en kjempegod film som du likevel vil kunne se med spenning:) Skjønte ikke at det var selve filmen du snakket om etter første setning, og dessverre (det er ikke ofte det er så dumt) er jeg en veldig rask leser. Du er unnskyldt. Venter heller til den kommer på DVD! Anonymous poster hash: 7d48f...8cc
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Det kommer i alt 4 filmer, så slapp av. Har lest bøkene, og gleder meg til film 3 & 4. Anonymous poster hash: 6c311...290
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #13 Skrevet 2. desember 2013 Det falt deg ikke inn å skrive at dette er en spoiler? Takk skal du ha, da sparte jeg de kinopengene... Anonymous poster hash: 7d48f...8cc Shit, det tenkte jeg ikke på! Sorry!!! Men du kunne slutta å lese etter første setning...uansett en kjempegod film som du likevel vil kunne se med spenning:) Skjønte ikke at det var selve filmen du snakket om etter første setning, og dessverre (det er ikke ofte det er så dumt) er jeg en veldig rask leser. Du er unnskyldt. Venter heller til den kommer på DVD! Anonymous poster hash: 7d48f...8cc hun skrev om film nr 1. ikke den som går på kino nå-- Anonymous poster hash: 2a68e...fdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå