Gå til innhold

Jaja.. det var den adventshelga..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet med nattevakt på fredagskveld og var i full gang med omgangsyken før jeg fikk avslutta vakta. Har liggi senga siden og sporadisk flydd ut og inn på do.

Har endelig fått beholdt litt vese i kroppen og føler meg smått bedre.

Og nå så har selvfølgelig gubben også blitt dårlig og vi har bytta plass, dvs jeg under pledd i stua og han under dyna i senga. Mini har løpt rundt som en kanonball i hele dag og er endelig i seng.

Da jeg kom ut i stua i fem tiden i dag så huset ut som det var bomba av leker, matrester, papir, tomme flasker osv. Skulle tro mannen ikke har øyne for rot når det er han som har ansvaret.

Ikke har vi fått frem adventslys eller noe, veldig dårlig start på advent må jeg si..

Dagens klage... Argh..

Anonymous poster hash: fdea7...78b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer flere dager! Når man er sjuk, er det lov å slappe av. Ta litt om gangen e neste dagene, så er dere snart i mål.

Når jeg er alene om ansvaret for mine unger, så hender det at det ikke er helt ryddig også!

Anonymous poster hash: 25896...f8e
Skrevet

Vi mistet deler av november og store deler av desember i omgangssyke i fjor, så kryss fingrene for at det er kortvarig det dere har! I år har vi fått med oss hele november og adventslysene har kommet frem og jeg krysser alt av fingre og tær på at vi får med oss hele desember også!

Anonymous poster hash: 8a56e...804
Skrevet

Her fikk jeg omgangssyke halv 3 natt til i dag, gubben og minsten har nok blitt smitta men heldige de kaster kun opp 1-2 ganger så er det slutt. Uheldigvis måtte eldstemann avlyse bursdagen sin i dag

Skrevet

Vi lå langflate hele gjengen på julaften i fjor.. Det var kjedelig, det!

Jobber du i helsevesenet? Da må du vel være hjemme 48 timer etter siste symptom? Får ordna til advent da, du :-)

Anonymous poster hash: 586d6...f34

Skrevet

Vi lå langflate hele gjengen på julaften i fjor.. Det var kjedelig, det!

Jobber du i helsevesenet? Da må du vel være hjemme 48 timer etter siste symptom? Får ordna til advent da, du :-)

Anonymous poster hash: 586d6...f34

Rett ut på julaften høres kjipt ut ja, vi får være fornøyd med at det skjedde nå i steden ;)

Ja jeg jobber i helsevesenet så må nok være hjemme i 48timer etter siste symtom ja, så om det ikke gir seg i kveld så blir det i hvertfall noen dager å få kommet i orden på. I hvertfall så lenge mini ikke får dette i tilegg, det unner jeg ho ikke.

HI

Anonymous poster hash: fdea7...78b

Skrevet

Var så heldige å lå forrige helg vi. Lillegutt hadde det på fredag, så han var jo frisk og rask på søndag. :P

Jeg fikk det natt til søndag og ropte på elgen hele natten. Mannen slapp unna med en oppkast og var mer i stand til å ta vare på gutten på søndag. Men likevel så måtte vi jobbe på skift :P Jeg klarte ikke en gang å skifte bæsjbleie eller gi han brødskive med kaviar :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...