Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Jeg ønsker meg ny parfyme til jul. Jeg er straks 23 om det har noe å si. Escada blir for søtt og har de siste årene hatt den rosa Britney Spears parfymen som jeg nå synes begynner å bli for tung og sterk. Vil lukte friskt og rent:) Kriterier: *Ikke tung og blomstrete som henger igjen lenge etter man har gått *Må være frisk og søt *Ikke for sterk fordi jeg har migrene *Liker ikke de typiske Chanel og Dior parfyme som mange elsker fordi de blir for sterke og tunge *Prøvde Clean Warm Cotton og Fresh Laundry der sistnevnte luktet best, men for sterkt. Så noen tips:? Pris/merke har ingen betydning og det trenger ikke være Eau de Parfume eller hva det heter. Anonymous poster hash: c4537...82f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Light blue fra dolce og gabana er ikke så tung men lett og god! Eller versace bright crystal? Anonymous poster hash: 43f20...d58
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Jeg tenkte også på versace - bright crystal. Bruker den selv, og er veldig fornøyd Eller kanskje marc jacobs - daisy? Anonymous poster hash: d734d...92f
RetroMamma Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Amor Amor, Moods of Norway (MEGAGOD), Lolita Lempicka, Dolce &Gabbana nr.3, White musk fra The body Shop, Clean parfymene, Ralph Ralph Lauren, Lacoste...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Tresòr fra Lancome, den blir jeg aldri lei! Deilig behagelig lukt Anonymous poster hash: 1ec57...b1a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Laura av Laura Biagotti Anonymous poster hash: e8958...7d7
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Takk for tips. Skal skrive de opp og gå på lukting;) Anonymous poster hash: c4537...82f
monson Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 D&G light blue og daisy- Marc jacobs Veldig deilig og gode parfymer, men merker at jeg bruker D&G light blue mere nå når det begynner å bli litt kjølig.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Brukte parfyme før, men har droppet det. Mange er allergiske og vil ikke utsette folk for noe jeg ikke absolutt må. En dusj og en god deodorant hver morgen holder mer enn nok. Anonymous poster hash: 21540...634
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Brukte parfyme før, men har droppet det. Mange er allergiske og vil ikke utsette folk for noe jeg ikke absolutt må. En dusj og en god deodorant hver morgen holder mer enn nok. Anonymous poster hash: 21540...634 Sånn er det nemlig her og. Etter at jeg ble gravid i 2011 kan jeg telle på en hånd de gangene jeg har brukt parfymen. Men er litt godt å lukte litt ekstra godt om man skal noe spesielt:) Føler seg litt mer vel da. Anonymous poster hash: c4537...82f
Elina Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Hva med Acorelle sine? De er økologiske, rene og de har flere som ikke er så tunge. Er sensitiv for parfyme og tunge dufter gjør meg rett og slett kvalm. Acorelle har flere jeg liker men også noen jeg ikke liker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå