Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Kan de brukes på samme måte, eller er Reima kun ment å brukes i vogna? Anonymous poster hash: 67761...578
Mamma og lillebror Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Vi har hatt Reima sine og har vært veldig fornøyd. De har han gått med ute når det har vært vått og har vært tørr og varm på beina når vi kommer inn. Betalte 199kr på Barnas Hus for de, så prisen er jo ikke noe å si på heller
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Mamma og lillebror, on 01 Dec 2013 - 19:36, said: Vi har hatt Reima sine og har vært veldig fornøyd. De har han gått med ute når det har vært vått og har vært tørr og varm på beina når vi kommer inn. Betalte 199kr på Barnas Hus for de, så prisen er jo ikke noe å si på heller Fint å høre:) Vet du om de er varme bok i snøen også? Kjøpte de på Barnas hus Outlet til 99:- så hadde ikke råd til å la vær, hehe:) Anonymous poster hash: 67761...578
Mamma og lillebror Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Regner med at varme bok betyr varme nok ? Har du varme strømper under, f.eks ull pluss strikkesokker så tror jeg nok at de duger mer enn godt nok
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Mamma og lillebror, on 01 Dec 2013 - 20:02, said: Regner med at varme bok betyr varme nok ? Har du varme strømper under, f.eks ull pluss strikkesokker så tror jeg nok at de duger mer enn godt nok Haha, rett gjettet ja:) Så flott, da satser jeg på at de holder en stund:) Anonymous poster hash: 67761...578
Mamma og lillebror Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Mamma og lillebror, on 01 Dec 2013 - 20:02, said: Regner med at varme bok betyr varme nok ? Har du varme strømper under, f.eks ull pluss strikkesokker så tror jeg nok at de duger mer enn godt nok Haha, rett gjettet ja:) Så flott, da satser jeg på at de holder en stund:) Anonymous poster hash: 67761...578 Det er jo uansett begrenset hvor lenge sånne små er ute om dagen når det er veldig kaldt så de holder nok mer enn godt nok på varmen, og hvis du ikke er fornøyd etter en stund så har du heldigvis ikke brukt 700kr på de liksom.... Men som sagt, vi har vært veldig fornøyd så du får bare teste de ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå