Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Blir de usunne i ovnen? Da med olje og salt. Anonymous poster hash: 0fb4b...c7f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Verken olje eller salt skal vi ha for mye av, så de blir mer usunne, men det kommer jo an på hva du får i deg ellers av olje og salt om det er noe problem for deg. Anonymous poster hash: afd94...14a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Olje og salt er jo ikke sunt, så selvsagt er kokte poteter sunnere. Anonymous poster hash: 132ee...17e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Poteter kokt i vann er selvfølgelig mye sunnere enn poteter stekt i olje. Men du trenger ikke ha så mye olje selv om du lager i ovnen da, jeg pleier ha potetbåtene/stripsene jeg har kuttet i en bolle med kaldt vann for å trekke ut noe av stivelsen. Så heller jeg av vannet og vender de i litt olje i bollen. Legger så potetene på et bakepapir i langpannen uten å helle med oljen fra bollen, strør over litt flaksalt eller urtekrydder og steker de i ovnen. Blir ikke så galt usunt det altså, men det kommer selvfølgelig an på mengden olje og salt. Anonymous poster hash: a670c...2e2
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Man anbefaler jo olivenolje hver dag, så det er ikke så galt Tenk på mengde og type olje. Anonymous poster hash: 6309b...433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå