Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Er så lei av hans negativitet! Kunne gjort det fantastisk bra som Blitzer - er mot ALT! Har er møkk sur over leker i stua, å forklare han at det blir litt rot med unger i huset er fånyttes. Jeg ordner med alt, også å lage kalender til ungene. Nå er jeg selv imot godteri hver dag og store flotte gaver hver dag. Så jeg gikk for Playmo kalender for jente og gutt. Tatt ut hver dag og hengt på kalenderen. Det er en liten ting hver dag, som brukes i et lite pappamfi. Men nå er han dritsur fordi jeg skjemmer bort ungene med kalenderen. Har sagt at han får fikse kalender til neste år, men nei, da blir det ikke kalender sier han.., Han SUGER energien ut av meg med den negative holdningen til alt:( Anonymous poster hash: 77f23...32a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Send ham hit så kan han og jeg ha en surpompkonkurranse. I dag er jeg nemlig pottesur! Anonymous poster hash: 53ae1...dea
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Bare vær superblid og søt tilbake, server øl og gi han fotmassasje i godstolen, gi han et pledd over skuldrene og si "stakkars mannemannen min- herjer hormonene i dag?" Anonymous poster hash: 8c90a...ace
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Bare vær superblid og søt tilbake, server øl og gi han fotmassasje i godstolen, gi han et pledd over skuldrene og si "stakkars mannemannen min- herjer hormonene i dag?" Anonymous poster hash: 8c90a...ace Hadde det ennå vært dagen i dag, men han er sånn bestandig! Sur, negativ, alle andre er idioter, bare alle hadde vært som han osv osv... Man blir jo negativ av å være i samme rom, og hadde jeg gitt han fotmassasje så var det for hardt/for lett/for kaldt og ølen hadde vært for varm, i feil glass, helt feil i glasset eller av totalt feil merke... Altså - alt er feil på en eller annen måte Anonymous poster hash: 77f23...32a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Høres ut som han har drukket samme sitron mugg som mannen min hadde fått i seg forrige uke. Er han alltid sånn? Eller en dårlig periode? Noe han er bekymret for? Evt økonomi? Barna blir neppe bortskjemt av dette! Slitsomt med bitchete menn:-( Anonymous poster hash: 67dec...956
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Høres ut som han har drukket samme sitron mugg som mannen min hadde fått i seg forrige uke. Er han alltid sånn? Eller en dårlig periode? Noe han er bekymret for? Evt økonomi? Barna blir neppe bortskjemt av dette! Slitsomt med bitchete menn:-( Anonymous poster hash: 67dec...956 Ja!! Er liksom som om han er prototypen på masete kjerring her i huset! Anonymous poster hash: 77f23...32a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 MEN du har humor. Kunne vært blitzer. Du mente kanskje ikke å være morsom men jeg humra for meg selv når jeg leste det du skrev. Og de andre. Er så glad mannen min fortsatt smiler til meg hver morgen når vi våkner. ;-) Anonymous poster hash: 78dea...599
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Høres ut som han har drukket samme sitron mugg som mannen min hadde fått i seg forrige uke. Er han alltid sånn? Eller en dårlig periode? Noe han er bekymret for? Evt økonomi? Barna blir neppe bortskjemt av dette! Slitsomt med bitchete menn:-( Anonymous poster hash: 67dec...956 Ja!! Er liksom som om han er prototypen på masete kjerring her i huset! Anonymous poster hash: 77f23...32a Har du snakket med han om dette da? Sagt hvordan du føler deg og opplever han? Tror det er viktig å ta seg en prat, det begrenser deg hvor lenge man orker å bli såpass tappet for energi!! Anonymous poster hash: 67dec...956
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Har du snakket med han om dette? Tror ikke jeg hadde orket å leve sånn hvis det ikke var håp om bedring. Anonymous poster hash: 1c35a...f40
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Har du snakket med han om dette? Tror ikke jeg hadde orket å leve sånn hvis det ikke var håp om bedring. Anonymous poster hash: 1c35a...f40 Eksen min var sånn, og tilslutt orket jeg ikke mer.. Vi prøvde parterapi på familievernkontoret, men han innså aldri at HAN hadde et problem så det var bortkastet forsøk.. Jeg hadde ikke orket å leve resten av livet med en sånn mann. Har fått en ny mann i livet mitt som er stikk motsatt, og endelig har jeg det fantastisk :-) Anonymous poster hash: c4cbe...2c8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Du kan være glad du har en mann... Hvis ALT ER SÅÅÅÅ GALE så flytt.. Lykke til Anonymous poster hash: 14f3f...4b2
mamma_bergen Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Du kan være glad du har en mann... Hvis ALT ER SÅÅÅÅ GALE så flytt.. Lykke til Anonymous poster hash: 14f3f...4b2 Hehe, et reflektert bidrag til tråden
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Er så lei av hans negativitet! Kunne gjort det fantastisk bra som Blitzer - er mot ALT! Har er møkk sur over leker i stua, å forklare han at det blir litt rot med unger i huset er fånyttes. Jeg ordner med alt, også å lage kalender til ungene. Nå er jeg selv imot godteri hver dag og store flotte gaver hver dag. Så jeg gikk for Playmo kalender for jente og gutt. Tatt ut hver dag og hengt på kalenderen. Det er en liten ting hver dag, som brukes i et lite pappamfi. Men nå er han dritsur fordi jeg skjemmer bort ungene med kalenderen. Har sagt at han får fikse kalender til neste år, men nei, da blir det ikke kalender sier han.., Han SUGER energien ut av meg med den negative holdningen til alt:( Anonymous poster hash: 77f23...32a Høres ut som min det. Han kritiserer nesten alle han møter på på en eller annen måte, kritiserer barna hver gang de sitter å spiser, kritiserer naboen som plukka sopp på eiendommen vår, kritiserer kommunen for det meste, kritiserer norge for alt mulig(dyr ost, ola donk, skatt, avgifter, byråkrati, politikere osv osv) , kritiserer meg fordi jeg ikke er så kritisk som han, kritiserer mamman til sine barn fordi hun er så nøye på ting, kort sagt..det er noe galt med alt og alle. Jeg har kommet dit at jeg gjør narr av han når han starter på noe, han blir pottesur men holder iallfall kjeft. Han mener barna mine er noe bortskjemte, uoppdragne unger det snart er for seint å redde... Anonymous poster hash: e0ed4...348
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Hva er det som plager han da? Han kan jo ikke ha det godt? Prøv å srtt deg ned å si akkurat hva denne negattiviteten gjør med deg. Spør hvorfor han er sånn. Si at slik kan han ikke fortsett. Er dette noe som skjer dsglig, kommer jo ikke du til å klare leve med han?! Har han alltid vert slik? Ikke svar med negativitet tilbake. Krev at han endrer seg. For seg selv deg og barna.. det er ufortjent. Og slemt. Du står på og lager kalender. Og rot? Hvem har ikke det med små barn i hus. Lykke til. Anonymous poster hash: 67839...5cb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 HI her. Vanskelig å komme til orde med en slik mann... Og om jeg sier fra så får jeg bare høre at det er bare å gjøre som han sier så blir han ikke sur (yeah right!) Og ikke være så vimsete eller klønete alt etter hva det gjelder. Glemmer jeg noe er det galt, kjøper jeg eks kjøttpålegg så er det alltid feil sort. Har jeg (eller ungene) åpnet en majonestube, så er det gjort på feil måte... Huff...ser helt sykt ut når jeg skriver det. Som regel lukker jeg ørene for klagingen (har jo blitt sånn etterhvert for man gidder jo ikke høre etter), men da blir han sur for det. Nei, det ender vel med at dette er skilsmissegrunn! Har alltid vært kritisk mot eks politikere ol, men han blir bare verre og verre! Anonymous poster hash: 77f23...32a
Mamma_til_2 Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Sorry men jeg måtte lenket da du skrev svaret ditt til hun som foreslo masasje og øl!! Tro meg jeg vet hvordan en sur mann påvirker samlivet, min har heldigvis snudd helt på humøret og nå er det bare en sjelden gang det er sure miner! Jeg sa til han " om du skal være slik så får du klare deg selv, jeg gidder ikke bry meg med deg i det hele tatt? Han holdt ut i 24 timer ca, barna følte det og så de lot han og være ifred. Men kanskje dere skal sette dere nedbig snakke sammen, du må pushe han til og si hva som er galt!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #17 Skrevet 1. desember 2013 HI her. Vanskelig å komme til orde med en slik mann... Og om jeg sier fra så får jeg bare høre at det er bare å gjøre som han sier så blir han ikke sur (yeah right!) Og ikke være så vimsete eller klønete alt etter hva det gjelder. Glemmer jeg noe er det galt, kjøper jeg eks kjøttpålegg så er det alltid feil sort. Har jeg (eller ungene) åpnet en majonestube, så er det gjort på feil måte... Huff...ser helt sykt ut når jeg skriver det. Som regel lukker jeg ørene for klagingen (har jo blitt sånn etterhvert for man gidder jo ikke høre etter), men da blir han sur for det. Nei, det ender vel med at dette er skilsmissegrunn! Har alltid vært kritisk mot eks politikere ol, men han blir bare verre og verre! Anonymous poster hash: 77f23...32a Jeg som skrev et innlegg over her med en kritisk mann. Han snakker sjelden om barndommen sin men noe vet jeg, bl. annet at foreldrene hadde naziregime hjemme, at han fikk ørefiker og ble slått om han gjorde noe galt, at foreldrene skilte seg, søskenene ble skilt og han vokste opp hos pappan som ga blanke faen. Da han var 16 fikk faren ny kjæreste to år eldre enn mannen min og ble da kastet ut av huset. Faren har ikke villet vite av han siden og de han ingen kontakt. Det merkelige er at han beundrer sine foreldre og ser opp til dem og synes han hadde en bra oppvekst. Og han ønsker å overføre noe av det til sine barn med å være superkonsekvent og streng. Han har tellekanter i skapet, støv på hjernen og er så detaljert at jeg blir gal noen ganger. At forholdet vårt ikke er på topp akkurat nå er vel ingen overreaskelse, men vi har ikke barn så føler veien ut er åpen.. Lykke til, skjønner det suger energien og gleden ut av deg. Du mmå jo bare si fra direkte og sånn at han skjønner det, enten må han sjerpe seg eller så drar du. Det er ikke bra for hverken deg eller ungen Anonymous poster hash: e0ed4...348
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #18 Skrevet 1. desember 2013 Anonym bruker, on 01 Dec 2013 - 17:44, said: Er så lei av hans negativitet! Kunne gjort det fantastisk bra som Blitzer - er mot ALT! Har er møkk sur over leker i stua, å forklare han at det blir litt rot med unger i huset er fånyttes. Jeg ordner med alt, også å lage kalender til ungene. Nå er jeg selv imot godteri hver dag og store flotte gaver hver dag. Så jeg gikk for Playmo kalender for jente og gutt. Tatt ut hver dag og hengt på kalenderen. Det er en liten ting hver dag, som brukes i et lite pappamfi. Men nå er han dritsur fordi jeg skjemmer bort ungene med kalenderen. Har sagt at han får fikse kalender til neste år, men nei, da blir det ikke kalender sier han.., Han SUGER energien ut av meg med den negative holdningen til alt:( Anonymous poster hash: 77f23...32a Føler med deg! Har en sånn mann jeg også, men heldigvis bare i perioder. I de periodene er han sur og fjern. Hverken jeg eller ungene får kontakt med ham, og ofte spiller han stupide spill på tlf eller leser. Sier nesten ingenting, og det han sier er negativt. Spør man hva det er sier han at han er sliten. Jeg takler det humøret veldig dårlig, og det ender alltid med at jeg "sprekker" og sier at han må slutte å tenke på seg selv og ta seg sammen. Da blir det bare enda verre... Så går det plutselig over etter ca en uke og han er seg selv igjen. Snodig og irriterende. Anonymous poster hash: 2170f...264
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå