Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Hei! Jeg forventet mensen rundt den 23-24 november. Nå er det jo den 1 desember å ikke noe mensen er kommet. Har hatt noen rare "smerter" i magen, litt som mensensmerter egentlig. I tillegg er jeg sykt hormonell, føler meg ikke som meg selv. Har begynt å skrike 2 ganger nå, ene gangen fordi jeg måtte tørke noe opp i fra gulvet (?!!!) og andre gangen etter jeg og samboeren min hadde sex, jeg bare brast ut i gråt uten grunn. Kan jeg være gravid? Skal jeg vente med å kjøpe en test? Nårtid burde jeg kjøpe en isåfall? Å burde jeg ikke hatt noen festblødninger isåfall? Jeg er ikke så gode på sånne her ting:( Takk for svar, hilsen en hormonell dame! Anonymous poster hash: 0d0ed...eb3
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Du kan teste nå, kjøp en test med engang de åpner imorgen. kan tipse om at vanlige dagligvarebutikker også selge teste nå - dersom du har ett stykke til apotek Spennende ! Anonymous poster hash: d9125...514
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Tusen takk for svar! Vet du om man kan kjøpe det på bensinstasjoner? Jeg er veldig spent selv!! Du kan teste nå, kjøp en test med engang de åpner imorgen. kan tipse om at vanlige dagligvarebutikker også selge teste nå - dersom du har ett stykke til apotek Spennende ! Anonymous poster hash: d9125...514 Anonymous poster hash: 0d0ed...eb3
Nettie+jentungen Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Hvis du er en uke over kan du teste nå. Kjøp deg en test i morgen, evt stikk innom en bensinstasjon og se om de har Ikke alle har festeblødning, så ikke tenk på det. Oppdater gjerne her, jeg digger sånne tråder XD
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Hvis du er en uke over kan du teste nå. Kjøp deg en test i morgen, evt stikk innom en bensinstasjon og se om de har Ikke alle har festeblødning, så ikke tenk på det. Oppdater gjerne her, jeg digger sånne tråder XD Skal si i fra når jeg har fått tatt testen:-) Anonymous poster hash: 0d0ed...eb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå