Gå til innhold

Røyker /snuser du? Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 60752...d4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er vanskelig å få tak i cannabis.

Anonymous poster hash: 39714...a1c

Skrevet

Jeg snuser, fordi det en gang gjorde meg rolig. Jeg tenker av å til å slutte, men innser at jeg liker alt for godt å snuse. 

Anonymous poster hash: 9f568...c3a
Skrevet

Jeg røyker periodevis. Før eksamner, under høyt stress og lignende røyker jeg for å holde nervene i sjakk.

Anonymous poster hash: 25f27...75f

Skrevet

Røyker. Fordi jeg var dum nok til å begynne når jeg var 9 år. Fordi jeg nå synes det er godt, og fordi jeg ikke klarer å slutte.

Anonymous poster hash: 311a1...9eb

Skrevet

Fordi jeg var dum nok til å begynne en gang.... Og er ikke sterk nok til å slutte....

Anonymous poster hash: 6a05f...e39

Skrevet

Snuser fordi det er godt :P dumt er det ja, men jeg vil ikke slutte..

Skrevet

Ja, og det blir fort mye hvis jeg er litt stresset, glad, trist eller annet. Men har bestemt meg for å slutte.

Anonymous poster hash: 9377e...d0b
Skrevet

Jeg har røkt, sluttet flere ganger, men tror jeg er røykfri en gang for alle nå. Er helt nikotinfri og savner det ikke i det hele tatt. Man må bare bestemme seg.

Det ødelegger huden, misfarger tenner, stinker, ødelegger helsa og ikke minst tar liv, sakte men sikkert.

Jeg hadde besøk av en venninne som røyker nylig, og selv om hn røkte ute så følte jeg at måtte lufte etter hun dro.

Skammer meg over at ungene har måttet leve med en mor som stinket røyk, hjelper fint lite at jeg har røkt ute. Har vært et elendig forbilde. Det er igså dårlug gjort ovenfir ungene å drive med noe som fører til at de kansje mister meg pga lungekreft eller kols.

Så alle dere som røyker og snuser. Prøv å slutt for barna deres! Sjansen for at de begynner er mye minde hvis dere slutter.

Jeg var forresten skikkelig dårlig pga abstinenser da jeg slutta, hadde 2-3 jævlige uker.

Anonymous poster hash: 98481...4b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...