Gå til innhold

Adventskalender

Anbefalte innlegg

Hei dere :)

Jeg spår/leser førstemann som svarer på dagens luke hver dag fram til jul. Hvis det er samme person flere dager, tar jeg nestemann slik at flest mulig får sjansen.

Regler:

1) Dersom jeg allerede har spådd deg i tråden jeg har her eller på PM, er det fint om du ikke spør om det samme igjen. Det går fint an å se på samme person flere ganger, men ikke på samme ting. (Hvis det ikke har gått veldig lang tid siden jeg så på deg første gang, da). Ok?

2) Ikke gi meg så mye informasjon! Jeg kan godt få et navn å koble meg opp til. Fødselsdato er ikke så viktig for meg. Navn er viktigere. Hvis du ikke vil gi meg navn i tråden, kan du poste nicket ditt her og sende meg navn på PM. Skriv stikkord for hva du vil jeg skal se på. For eks: økonomi, familie, barn, jobb, kjærlighet, kontakt med avdød(e), kommunikasjon med dyr osv. osv. Har også noe erfaring med å finne igjen gjenstander.

Jeg poster "Luke + nummer", så kan dere svare under. Jeg prøver å holde det i denne tråden, men jeg får se litt hvordan det blir. Kan hende jeg må lage ny tråd hver dag. Vi får se :)

God adventstid til alle fra meg <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144101300-adventskalender/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...