Gå til innhold

Fravær på innsettingsdag ved fryseforsøk

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Hvordan har dere gjort det med denne dagen? Permisjon, ferie, sykmelding eller hvordan har dere løst det?

Jeg tenkte jeg fikk permisjon fra arbeidsgiver, men har fått beskjed om at jeg må skaffe meg sykmelding for den dagen. Men nå er jo reglene slik at man ikke får tilbakedatert sykmeldinger så da vet jeg liksom ikke hva jeg skal gjøre i forhold til den dagen :(

Hvordan har dere løst det?

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg fikk beskjed om at det var jo litt spesielt å søke permisjon etter at den faktisk var tatt.... På min forrige arbeidsplass gjorde jeg slik at jeg skrev permisjonssøknad i ettertid når jeg faktisk visste når jeg måtte inn. OG selv om jeg hadde skrevet PERMISJON (ja med store bokstaver) på timelisteskjema så la han inn på syk før han sendte det til lønn... Har gitt han beskjed om at jeg ikke får sykmelding, men ikke noen beskjed om hvordan vi løser det heller :P

Har dessverre ikke en sjef som er god på kommunikasjon :P

Annonse

Æsj så håpløst da! Det er jo faktiskslik at du har rett til fri ved legetime og tannlegetime f.eks. Og når det er slik at tmen er et annet sted i landet fordi ditt lokale sykehus ikke kan utføre det du skal inn for, så skal du ha fri. Det er ikke ditt problem hva han må skrive på timelista di....det er hans hodebry. Hn skal iallefall ikke skrive at du er syk! Han må sette perm me lønn eller noe. Blir så irritert på slikt. Er det ikke nok styr med det vi går igjennom om ikke jobben også skal bli vanskelig...? Håper det ordner seg for deg :).

Gjest Bjørnen Collargol

Jepp. Jeg sa også at der jeg jobbet tidligere så ble det gjort slik.... Da sa han bare at det kommer til å stå syk på lønnsslippen min :P

Han lurte også på hvorfor vi tok dette nå, rett før jul som det er så mye å gjøre på jobb :P Så du kan tro at han er fornøyd  :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...