Gå til innhold

Hvor ofte må vi ha oss?

Anbefalte innlegg

Er det slik at vi bør prøve hver dag rundt eggløsning? Eller er det litt hipp som happ? Har jo hørt at det lønner seg hvis man gjør det hver dag, men at man like gjerne kan gjøre det hver andre - tredje dag. Jeg føler at sex nå bare har blitt noe vi gjør for å prøve og ikke for kosens skyld :sukk:

Hva er deres erfaringer? Hadde dere dere hver dag før og rundt eggløsning?

Anonymous poster hash: f85d7...194
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144101276-hvor-ofte-m%C3%A5-vi-ha-oss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet jeg har lest at om man har det hver dag så rekker ikke sædcellene å bygge seg opp igjen og at det med det er smartest å gjøre det annenhver dag for at svømmerene skal være "våkne" hehe  :P Men om du har eggløsning på en dag som er mellom disse dagene så ville jeg nok lagt inn en økt da også så er du sikker  :P

Annenhver dag gjennom hele syklusen sier gynekologen min er perfekt! :)

Da holder sædkvaliteten seg bra. Dersom man har sex for ofte blir kvaliteten dårlig da den ikke rekker å bygge seg opp i mellom, og har man sex for sjeldent så dør de visst i pungen til mannen...

Jeg fikk streng beskjed om å droppe alt av eggløsningstester ol., da de visstnok ikke er til å stole på og heller ha sex fast annenhver dag. Sædcellene kan leve inni deg i opptil 3 dager, så annenhver dag vil da dekke eggløsningen uansett når den skjer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...