Musemora Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Noen som har det? Vurderer å kjøpe til gang, stue og soverom. Er dere fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Synes det er fint, men alt for dyrt. Synes ikke det er verdt prisen, på tross av at jeg liker slik design. Anonymous poster hash: 86e3e...b9d
Mor di! Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er også veldig glad i design, men syns ikke prisen står i forhold til hva du får. Så her ble det bestå tv-benk fra IKEA og pax garderobe 😊
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Flott når den er uten innhold, rotete utrykk når en fyller den. Anonymous poster hash: 3d19a...483
Elina Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Det er ikke kompaktlaminat men er mdf (kun lakert utside) om jeg ikke tar helt feil. Om du får et hakk i det så vil det synes og du vil ikke kunne fikse det heller. Det var grunnen til at vi ikke valgte montana, om det hjalp noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå