sug lut Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 http://www.nrk.no/sorlandet/her-er-bestemors-siste-mens-1.11386471
Ziva Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Han kunne godt ha fiffet opp bestemor litt.
Mistletoe and wine Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Skjønner ikke hvordan jeg får frem smilefjesene med mobile , men den hvor haken faller i gulvet hadde passet fint nå!
Mamma_til_2 Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 OMG!!!! Nå er ikke jeg kunstkjenner men dette var grusomt! Stakkars bestemor.
ellen-propellen Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 (endret) Hahaha Fantastisk. Tro om noen kjøper denne? Hvor plasserer man sånn kunst? Hjemme? På kontoret? Endret 1. desember 2013 av ellen-propellen
sug lut Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2013 Hahaha Fantastisk. Tro om noen kjøper denne? Hvor plasserer man sånn kunst? Hjemme? På kontoret? Kontoret måtte jo være herlig, i foajeen eller noe sånt
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Er jeg den eneste som hang meg helt opp i den sykkelen der? Kjente jeg fikk fantomsmerter og det som verre var langt oppi "fiffinetten", som MammantilNurket ville sagt.
sug lut Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2013 Er jeg den eneste som hang meg helt opp i den sykkelen der? Kjente jeg fikk fantomsmerter og det som verre var langt oppi "fiffinetten", som MammantilNurket ville sagt. Jeg scrolla aldri lenger ned - før nå - siden bestemor var så fengslende...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Er jeg den eneste som hang meg helt opp i den sykkelen der? Kjente jeg fikk fantomsmerter og det som verre var langt oppi "fiffinetten", som MammantilNurket ville sagt. Jeg scrolla aldri lenger ned - før nå - siden bestemor var så fengslende... Hehe, han hadde åpenbart mer på lager. Den kista var jo litt morsom da, men bestemor og sykkelen- grøss!
Mistletoe and wine Skrevet 2. desember 2013 #13 Skrevet 2. desember 2013 Er jeg den eneste som hang meg helt opp i den sykkelen der? Kjente jeg fikk fantomsmerter og det som verre var langt oppi "fiffinetten", som MammantilNurket ville sagt. Ha ha, reagerte helt likt!
Dr. Fyll Skrevet 2. desember 2013 #14 Skrevet 2. desember 2013 "Og saligheeeta var et bæssmor faaaang". Sykkelen syns jeg var litt artig, og vurderer å egenhendig lage et par slike i julegave til et par spesielt utvalgte sjeler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå