Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 1) Tre adventskalendere pakket 2) Våknet av meg selv halv åtte 3) Totalt angsfri. Gruer ikke til eksamen mer. 4) Jeg skal henge opp julelys og ta fram julebyen min
sug lut Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 1. Lyst ute 2. Morgentur i subbefart 3. Kaffe 4. Rent hus 5. Pinnekjøtt på balkongen 6. Rot men pynt 7. Intensjon om pynt uten rot ser ut til å kunne gjennomføres 8. Pepperkakebaking med venner om kun kort tid 9. Men ikke så kort tid at jeg må forte meg 10. Gleder meg til å åpne kalenderen min. 11. Gleder meg til å se ungeåpning av kalender 12. Jul i Svingen til frokost 13. Love Actually frigitt for public viewing i en måned fra i dag
frk Nilsen Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 1. kaffe i pysjen Så langt har jeg kommet i dag Senere i dag blir det -pannekakefrokost -pepperkakebaking -julegrantenning i nabolaget Ikke fullt så gøy - dypdykk i boden etter adventskassen, jeg prioriterte vin og breaking bad i går kveld.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 1. Hjemmelaget lemon curd på skiva 2. Stor kopp te 3. Åpning av kalender - min egen sådan - neglelakk kalender 4. Åpning av kalender - storebrors sådan og ansiktsuttrykket hans når han skjønte vi skal noe skikkelig gøy 5. Rolig dag med pusling rundt i myke klær og pynte til jul Så velger jeg å ikke ta inn over meg at boksen med curd er nå tom..
Ziva Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 1. Sensurert 2. Oppakking av kalendere 3. Familiefrokost og disney på tv'n 4. Sola titter frem 5. Pynting av pepperkakehus 6. Tenning av julegrana og julegata i min hjemby. Denne dagen blir super
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Morgenkakao i nissekopp med lykkelig fireåring som har åpnet sin første pakke i kalenderen
frk Nilsen Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 1. Hjemmelaget lemon curd på skiva 2. Stor kopp te 3. Åpning av kalender - min egen sådan - neglelakk kalender 4. Åpning av kalender - storebrors sådan og ansiktsuttrykket hans når han skjønte vi skal noe skikkelig gøy 5. Rolig dag med pusling rundt i myke klær og pynte til jul Så velger jeg å ikke ta inn over meg at boksen med curd er nå tom.. Lemoncurd
Light of my life Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 1: Mannen er bortreist så jeg og snuppa lå lenge å koste i sengen mens vi så på Pippi 2: Uttrykket hennes da hun så kalenderen og juletre for første gang 3: Pepperkakebaking med familien 4: Pinnekjøttmiddag Julen
Mistletoe and wine Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 (endret) Pakkekalendere åpnet Kaffe inntatt i julekoppen min Julepynt på vei opp og julekrans og lys er oppe ute Minuset er at vi er småsyke hele gjengen, men da er det bare desto mer koselig å krype under teppet alle sammen og så på barnetv God første søndag i advent til dere alle Endret 1. desember 2013 av Mistletoe and wine
Himmel og hav Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 1. Sto opp 8.40, men gikk og la meg igjen i lunka flanellsdynetrekk og hørte lydbok i en halvtime. Luksus! 2. Egg og bacon til frokost 3. Guttungen på 18 er hjemme på perm, og kommer ned med stor morrakos til mamma'n sin 4. Ferdig med strikketøyet 5. Nytt strikketøy! 6. Det blåser hatter og høy, og jeg trenger ikke å gå ut! 7. Lys i busk og lys i vinduer på plass. Kan nesten ikke vente på at det skal bli mørkt! 8. Snart er det jul
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Ah, det er mase! 1. Smertefri korsrygg 2. Ingen hodepine! Måtte det vare ut dagen. 3. Sen og god frokost 4. Laaangt bad 5. Etsy - og verdens fineste heklede og strikkede pledd og babyklær på vei til meg. 6. Ny kjole - med voksemuligheter (fin til julen og) 7. Endelig er reinsdyrene, som jeg brukte over en måned med iherdig nettleting på å finne forrige jul, satt frem. Til min manns store fortvilelse. 8. Storebror på besøk helt fra Asia - hadde glemt hvor godt jeg egentlig liker'n. 9. Fine barn som tar så godt vare på sin lille niese. 10. Endelig i form for trening. 11. Jeg har masse norsk godteri i skapet.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 1. Ble ikke rosaprikkede undiser på pepperkakeelgen i år, men grønne. 2. Pepperkakebaking/pynting altså FERDIG! 3. Flirer fortsatt for meg selv etter fredagens julebord. 4. Størstemann stor nok til å se første Harry Potterfilmen med oss aller største barna. 5. Håper og tror at minstemann har fått vannkoppene som går i barnehagen. Hvis han først skal ha det så gjerne nå og ikke som voksen. I så fall vil jeg få vite det i morgen. Nå har han bare feber og er slapp.
Iiiiik Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 1. Lysene i epletreet virker selv om de ikke ble tatt ned i fjor 2. Sorteringssystemet funker - jeg fant det jeg trengte i esken merket med advent 3. Jeg ble ferdig med kalenderne i tide og er fornøyd med at jeg har dratt med meg småting når jeg har kommet over dem 4. Har hatt en lang dag i en hall, klubben vår har arrangert fotballcup i helgen og jeg som er et over gjennomsnittet sosialt menneske trives med å møte så mye folk. 5. Hun lille som synes det er litt skummelt hver gang det er fotball og holder seg godt fast i hånda mi og som kom løpende da kampene var over, ga meg en klem og sa "Du er snill, god jul!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå